Цей Camaro має всю потужність світу і жодної стриманості, яка йому відчайдушно потрібна.
- Кастомний рестайлінговий Camaro 1969 року, на створення якого було витрачено 3000 годин.
- Оснащений двигуном Borowski LSX V8 у парі з 2,91-літровим нагнітачем.
- Видає вражаючі 1000 кінських сил, що передаються на задні колеса через 6-ступінчасту механічну коробку передач.
Не бракує чудово виконаних реставрацій Chevy Camaro, кожна з яких є витонченою відсилкою до слави масл-карів. Однак цей екземпляр 1969 року явно не отримав такої нагадки.
Машина, яку ви бачите тут, – це справжнього Франкенштейна, який наступного тижня виставлять на аукціон. Здається, що він може розтопити асфальт за командою, але важко уявити багатьох шанувальників Camaro або будь-кого, хто полюбляє вишукану майстерність, що шикуються в чергу, щоб зробити ставку. Ця машина для сміливих, допитливих або хронічно байдужих.
Читайте: Finale Speed Camaro 1969 року вартістю 429 000 доларів – це повністю відновлений карбоновий кузов
Цей Camaro, виставлений на продаж через Barrett-Jackson, має абсолютно новий кузов. За повідомленнями, на його виготовлення знадобилося 3000 годин, а також нові крила зі сталі, а також нестандартні передній та задній бампери.
Не можна заперечувати, що нові панелі додають автомобілю певної агресії, але вони не є особливо гладкими, руйнуючи деякі оригінальні лінії моделі 1969 року.
Не лише кузов вирізняє цей Chevy. У той час як інтер'єри дорогих реставрованих автомобілів часто покриті високоякісними матеріалами, цей Camaro більше схожий на бюджетну конструкцію. Тут є просте триспицеве кермо, що не використовується в афтермаркеті, приладова панель, яка виглядає так, ніби її зібрали з різних деталей, і те, що виглядає як бюджетний головний пристрій.









![]()
![]()









Фотографії Барретт-Джексон
Однак, цей Camaro має деякі переваги. По-перше, це двигун. Тепер він оснащений спеціально створеним двигуном Borowski LSX V8 з 2,91-літровим нагнітачем, який видає 1000 кінських сил.
Він також включає спеціальний повітрозабірник холодного повітря, колектори з нержавіючої сталі та спеціальний радіатор. Двигун оснащений шестиступінчастою механічною коробкою передач Magnum, яка приводить у рух задні колеса.
Барретт-Джексон додає, що Chevy також оснащений койловерами Aldan та покращеними гальмами від Wilwood. Що не так приємно, так це колеса. Вони мають масивні розміри 22×13 спереду та 24×15 ззаду, що робить їх занадто великими для такого автомобіля та неминуче впливає на якість їзди.
Поки що жодної передаукціонної оцінки не оприлюднено, але для тих, хто прагне радикально оновленого Chevy Camaro і не хвилюється щодо чистоти, це дике творіння може бути саме тим, що вам потрібно. Ви можете переглянути аукціон прямо тут.








![]()
![]()








Фотографії Барретт-Джексон
Sourse: www.carscoops.com



