Tesla видалила опцію додаткової батареї «розширювача діапазону» для свого електричного пікапа Cybertruck зі свого онлайн-конфігуратора, що викликало припущення про майбутнє цієї функції, яка мала на меті подолати розрив між рекламованими та фактичними характеристиками автомобіля.
Коли наприкінці 2023 року було представлено серійну версію Cybertruck, виробник зіткнувся з негативною реакцією щодо її ціни та асортименту. Варіант із трьома двигунами, спочатку обіцяний за 70 000 доларів із запасом ходу понад 500 миль, тепер коштує 100 000 доларів із запасом ходу лише 320 миль. Варіант із двома двигунами, спочатку встановлений у 50 000 доларів із запасом ходу 300 миль, тепер починається від 80 000 доларів, а також забезпечує запас ходу 320 миль.
Щоб вирішити цю проблему, Tesla представила знімну батарею «розширювача діапазону» вартістю 16 000 доларів США. Цей агрегат, який займає третину вантажного простору, збільшив запас ходу двомоторної версії до 716 км, а тримоторної — до 724 км. Однак раніше згадані 756 км для двомоторної моделі були переглянуті наприкінці року, знизивши очікування.
Спочатку випуск батареї був запланований на початок 2025 року, але згодом був відкладений на середину року. Тепер опція зникла з конфігуратора, де її можна було попередньо замовити з безповоротним депозитом у розмірі 2000 доларів. Тим не менш, на сторінці специфікацій Cybertruck продовжує відображатися максимальний запас ходу з «розширювачем діапазону».
Користувачі та аналітики висловлюють скептицизм щодо вартості та продуктивності пристрою для життєздатного комерційного успіху. Крім ціни в 16 000 доларів, установка і зняття батареї вимагає відвідування сервісного центру Tesla, що створює незручності для власників. Крім того, втрата однієї третини вантажного простору зменшує функціональність пікапа — важливу перевагу продажу для цільового ринку.
Залишається невідомим, чи був випуск «розширювача діапазону» скасований, чи Tesla просто призупинила попередні замовлення. З наближенням оголошеного раніше терміну «середина 2025 року» відсутність інформації щодо виробництва викликає сумніви. Якщо пристрій зрештою буде випущено, його нішевий характер і обмежена практичність можуть зробити його одним із найменш популярних аксесуарів компанії. Це викликає занепокоєння не лише щодо виконання початкових зобов’язань, але й щодо стратегії Tesla щодо модифікації заявлених специфікацій за допомогою додаткових опцій.
Источник: news.infocar.ua