Електричний кросовер Volvo EX90 отримав «доступну» версію

Електричний кросовер Volvo EX90 представив новий базовий варіант, що значно розширює можливості, доступні споживачам. Ця модель вперше поставляється з одним електродвигуном, розташованим на задній осі. У поєднанні з новою комплектацією «Plus» ця зміна помітно знизила початкову ціну автомобіля: початкова версія EX90 тепер коштує від 96 200 євро, що на 16 000 євро менше, ніж повнопривідний варіант Twin Motor Ultra. Ця стратегія спрямована на те, щоб зробити модель більш доступною для ширшої аудиторії, зберігаючи високі стандарти якості та передові технології.

Одномоторна версія Volvo EX90 оснащена заднім приводом і електродвигуном потужністю 275 кінських сил з крутним моментом 490 Нм. Офіційні дані показують, що він розганяється від 0 до 100 км/год за 8,4 секунди. Крім того, кросовер оснащений тяговою батареєю ємністю 104 кВт/год, що трохи менша, ніж у більш дорогих версіях, але достатньої для досягнення запасу ходу приблизно в 610 км згідно з циклом WLTP. Важливо зазначити, що в реальних міських або змішаних умовах водіння фактичний запас ходу може змінюватися залежно від звичок водіння, температури та рельєфу.

Рівень комплектації «Plus», доступний для цього нового варіанту, включає такі функції, як чотиризонний клімат-контроль, підігрів передніх і задніх сидінь, підігрів керма, великий 14,5-дюймовий центральний сенсорний дисплей і камеру кругового огляду на 360 градусів. Стандартні функції також включають бездротову зарядку смартфона, систему фільтрації повітря та аудіосистему Bose, яка забезпечує звук преміум-класу для всіх пасажирів.

Окрім практичних функцій, Volvo EX90 також пропонує покупцям широкі можливості персоналізації. Вісім варіантів кольору кузова надаються без додаткових витрат, а за додаткову 1000 євро клієнти можуть вибрати 22-дюймові легкосплавні диски. Додаткові функції, доступні для налаштування, включають тоновані задні вікна, електричний фаркоп і набір підніжок. Ці опції дозволяють адаптувати автомобіль відповідно до особистих уподобань, будь то для активних сімейних прогулянок або ділових поїздок.

Важливо підкреслити, що Volvo залишається відданою своїй стратегії поступового переходу до лінійки повністю електричних автомобілів. Новий EX90 — це не лише технологічно передовий позашляховик, але й ключовий компонент цього переходу. У компанії наголошують, що нова версія EX90, незважаючи на спрощену силову установку, підтримує високий стандарт систем безпеки, включаючи автопілот рівня 2, систему запобігання зіткненням, систему підтримки смуги руху, систему допомоги при паркуванні та інтелектуальний адаптивний круїз-контроль.

Ця оновлена модель відіграватиме важливу роль у глобальній лінійці Volvo, особливо на європейському ринку, де конкуренція серед електричних позашляховиків посилюється. Нова цінова стратегія та розширені конфігурації відображають намір шведського бренду відповідати сучасним вимогам і очікуванням клієнтів.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *