Компанія Honda офіційно випустила на китайський ринок два електричні ліфтбеки GT, демонструючи не тільки передовий дизайн, але й втілюючи глобальний стратегічний напрямок бренду на електрифікацію. Ці електромобілі, розроблені в рамках однієї ініціативи, але мають різні філософії дизайну, були створені завдяки тісній співпраці з китайськими партнерами – GAC і Dongfeng. Це знаменує собою ще одну віху для Honda у локалізації виробництва та пристосуванні своїх модельних пропозицій до одного з найбільш швидкозмінних автомобільних ринків у світі.
Візуально обидва варіанти GT демонструють різні стилістичні елементи, обслуговуючи різні демографічні категорії споживачів унікальним чином. Модель, розроблена GAC Honda, характеризується стриманою елегантністю, вишуканими формами та розкішними деталями екстер’єру, тоді як Dongfeng Honda GT підкреслює яскраву експресивність та динамічність. Незважаючи на спільну платформу, кожна версія може похвалитися власним переднім і заднім освітленням, унікальним дизайном бампера та аеродинамічними деталями.
Інтер’єри цих нових моделей розроблені з використанням уніфікованого цифрового підходу, що підкреслює їхній статус автомобілів нового електричного покоління. Салон відрізняється ультрасучасною естетикою, орієнтованою на мінімалізм і передові технології: замість традиційних датчиків використовується цифрова консоль, доповнена великим мультимедійним дисплеєм і окремим екраном для переднього пасажира. Така установка створює в автомобілі атмосферу «домашнього кінотеатру», що відповідає сучасним тенденціям розваг під час подорожей. На зміну звичайним бічним дзеркалам прийшли компактні камери, які проектують зображення всередині салону, значно покращуючи аеродинаміку та безпеку.
Однак представники компанії ще не розкрили технічні характеристики цих нових моделей, включаючи подробиці щодо ємності акумулятора, запасу ходу та потужності електромотора. Крім того, наразі немає інформації про ціни на транспортні засоби. Тим не менш, в офіційній заяві Honda наголошується, що ліфтбеки GT спеціально розроблені для китайського ринку в даний час, хоча майбутнє глобальне просування або адаптація не виключається. У разі комерційного успіху в Китаї технології, використані в цих транспортних засобах, згодом можуть бути включені в інші моделі Honda, призначені для світового ринку.
Обидві версії є невід’ємною частиною амбітної електричної стратегії бренду, яка планує представити серію електромобілів під загальною концепцією «Honda 0 Series» — нової лінійки, присвяченої нульовим викидам, нульовому рівню аварій і свіжому духу дизайну. Ця серія покликана символізувати глибоку трансформацію філософії бренду, оскільки керівництво компанії передбачає перехід від традиційного виробника автомобілів до розробника майбутніх мобільних рішень.
Источник: news.infocar.ua