Британські тюнери Chelsea Truck Co. і Kahn Design підготували широкий обвіс для моделей 90 і 110

- Два британські тюнери оновили дизайн Defender 90 із нульовим приростом продуктивності.
- 4×4 був оснащений 20-дюймовими кованими дисками та 33-дюймовими шинами для бездоріжжя.
- Салон прикрашає плюшева чорна і синя шкіра на сидіннях і панелі приладів.
У дводверних позашляховиках є щось таке круте. Незалежно від того, чи це такі ікони, як Suzuki Jimny, Jeep Wrangler, Ford Bronco або Toyota Land Cruiser, ці дводверні витвори з короткою колісною базою не просто виглядають, але й дуже потужні. На жаль, дводверних повноприводів уже не так багато, але серед тих, що є на ринку, Land Rover Defender 90 є одним із найкращих.
Тепер два британські тюнери об’єдналися, щоб створити особливий Defender 90, відомий як Concept 001. Цей особливий Land Rover був оживлений Chelsea Truck Co. і Kahn Design і демонструє кілька оновлень, які незабаром будуть запропоновані клієнтам. Це може бути ідеальним для власників Defender, які хочуть чогось іншого.
Читайте: Ви можете пошкодувати про придбання нового Defender після перегляду цієї класичної переробки
Найзначнішим оновленням є встановлення нових 20-дюймових коліс Hammerhead RS-Forged. Хоча можна заперечити, що 20-дюймові колеса трохи завеликі для серйозного 4×4, вони одягнені в 33-дюймові всюдихідні шини, які повинні забезпечувати гарне поєднання як на дорозі, так і на бездоріжжі. Ці нові колеса доповнюють розширені крила.






В іншому місці тюнери змінили фари Defender і розробили нову кришку запасного колеса. Нижні панелі кузова також мають нову захисну фарбу з 3D-текстурою. Chelsea Truck Co і Kahn Design також додали новий задній дифузор із вуглецевого волокна та встановили новий капот із вентиляційними отворами.
Всередині все стає трохи драматичнішим. Салон оздоблений чорною та синьою шкірою на сидіннях, приладовій панелі та дверних панелях з акцентом на окантовку кольору Britannia Blue для додаткової нотки.
За даними Chelsea Truck Co, зовнішні оновлення цього Defender 90 будуть пропонуватися власникам як моделей Defender 90, так і 110. Ці зміни коштують приголомшливих 25 000 фунтів стерлінгів (близько 32 000 доларів за поточним курсом обміну), що здається чималим, особливо тому, що вони насправді жодним чином не покращують продуктивність Land Rover. Так, це виглядає трохи зліше, але чи варто це ціни новенької Toyota Camry?







Sourse: www.carscoops.com