Один з найпопулярніших чотирициліндрових мотоциклів Honda все ще буде пропонуватися в Японії. Побоювання щодо остаточного прощання з CB 1300 не справдилися. Занепокоєння було тому, що торік Honda показала меншу сестринську серію CB 400 для внутрішнього ринку з такою ж рядною «четвіркою».
Технічно ці версії лишаються на рівні 2021 року, коли було представлено технологію ride-by-wire, новий задній глушник і світлодіодні фари.
Однак Honda вирішила для 2024 року змінити колірні поєднання: базові моделі доступні в дещо іншій гамі фарб «Digital Silver Metallic». Моделі SP, як зазвичай, у червоно-білому (перлинно-білому), але в новій комбінації або все ще в кольорі «Pearl Hawks Eye Blue».
Ціни в Японії починаються з еквівалента приблизно 9500 євро за простий Super Four, топовий варіант SP Super Bol d’Or коштує еквівалент приблизно 12 000 євро. От тільки вже майже 12 років ці мотоцикли не підлягають реєстрації в Європі.
У 2023 році Honda відсвяткувала 30-річчя CB 1000. Спеціальна позначена модель CB 1300 Super Four і CB 1300 Super Bol d’Or була доступна виключно для Японії. Як варіант SP з амортизаторами Ohlins і супортами Brembo коштувала приблизно 13 300 євро за Super Four і 14 000 євро за Super Bol d’Or.
Також Honda запропонувала CB 1300 у двох інших кольорах. Стандартна версія в кольорі «Digital Silver Metallic» коштує приблизно 10 600 євро для Four і 11 400 євро для Bol d’Or. Варіанти SP можна було знову замовити у кольорі «Pearl Hawks Eye Blue» на 2023 рік, ціни були еквівалентні приблизно 13 100 євро та 13 900 євро.
Honda востаннє змінювала силовий агрегат у 2021 році. Тоді ж представила нову вихлопну систему. Рядний чотирициліндровий двигун з водяним охолодженням видає 113 к.с. і 112 Нм. Запропонована вихлопна система «чотири в одному» спирається на більший колектор і, таким чином, зменшує довжину заднього глушника.
Завдяки електронній ручці дроселя три режими водіння (Спорт, Стандарт, Дощ) були перенесені на нинішні версії CB 1300. Круїзери мають стандартний круїз-контроль. Також на борту є регульований контроль тяги, ковзаюча муфта та функція автоматичної аварійної сигналізації під час екстреного гальмування.
Таким чином шанувальники японських важких мотоциклів (вага становить 266 кілограмів для Four і 272 кілограми для Bol d’Or) будуть і далі насолоджуватися оновленою CB 1300 у версіях Super Four і Super Bol d’Or: Honda з класичним дизайном і великим рядним чотирициліндровим двигуном залишиться в модельному ряду для Японії у 2024 році. Європа, де новий CB 1300 не продавався з 2013 року, знову має зачекати.
Источник: news.infocar.ua