Renault оновила електричний кросовер Scenic

Renault вирішила вдосконалити свій електричний кросовер Scenic E-Tech, впровадивши низку цілеспрямованих, але значних оновлень, які, на думку виробника, підвищать інтерес до моделі та підвищать її конкурентоспроможність на ринку. Продажі Scenic на європейському ринку не виправдали попередніх очікувань: у 2024 році було продано 24 079 одиниць, і на тлі загального зниження попиту на електромобілі Renault Group (зниження на 19% порівняно з 2023 роком) компанія була змушена шукати способи зробити електромобілі більш зручними у повсякденному житті.

Серед ключових технічних удосконалень у Scenic E-Tech Electric є додавання функції Plug & Charge. Ця інновація оптимізує процес заряджання: після підключення кабелю електромобіль автоматично починає заряджатися, усуваючи необхідність входу в систему або вибору параметрів в інтерфейсі. Ця технологія сумісна з більшістю зарядних станцій, які дотримуються відкритого стандарту Plug & Charge на основі протоколу ISO 15118. Крім того, усі електричні конфігурації Scenic E-Tech тепер оснащені двоканальним бортовим зарядним пристроєм потужністю 11 кіловат, а також стандартною побутовою розеткою на 220 вольт, яка забезпечує до 3,7 кіловат, що робить його зручним для зарядки пристроїв або живлення побутової техніки.

Інше помітне вдосконалення включає інтеграцію функції керування однією педаллю, яка тепер пропонується як стандарт. Це дозволяє Scenic E-Tech Electric контролювати прискорення та уповільнення виключно за допомогою акселератора, що не тільки спрощує водіння, особливо в міських умовах, але й підвищує ефективність рекуперації енергії. Режим можна активувати одним дотиком, а водій може регулювати рівень рекуперації за допомогою перемикачів, встановлених на кермі, які також входять до стандартної комплектації.

Преміум-варіант Esprit Alpine тепер демонструє нові сидіння з вишуканими профілями та покращеними матеріалами оббивки. Передні сидіння мають додаткові електрорегулювання, а водійське сидіння тепер має функцію масажу. Крім того, на лівій стійці салону встановлена камера, яка розпізнає обличчя водія. Ця технологія дозволяє автоматично активувати персоналізовані налаштування для сидіння, дзеркал, клімат-контролю, мультимедійної системи та інших специфікацій, коли водій сходить у автомобіль, покращуючи таким чином загальний досвід користувача.

Renault почала розгортати цей самий пакет оновлень на іншій моделі — електричному хетчбеку Renault Megane E-Tech Electric, стартова ціна якого в Європі становить 40 900 євро. Навпаки, електричний Scenic E-Tech починається від 40 400 євро. Обидві моделі продаються як сімейні електромобілі середнього класу; однак Scenic пропонує кросоверний дизайн, більший кузов і функціональніший інтер’єр, завдяки чому він краще підходить для задоволення потреб сучасних європейських сімей.

На європейському ринку електричний Renault Scenic E-Tech пропонується з одним електродвигуном, розміщеним на передній осі, доступним у двох варіантах потужності — 170 або 218 кінських сил. Батарея також представлена в двох варіантах: на 60 або 87 кіловат-годин. Таким чином, запас ходу моделі досягає 424 або 614 кілометрів за циклом WLTP, що є одним з найкращих результатів у своєму сегменті.

Електричний Scenic E-Tech був випущений у 2023 році та став першою моделлю, розробленою в рамках нової стратегії Renault Group, спрямованої на електрифікацію лінійки та мінімізацію викидів вуглецю. Враховуючи поточні тенденції на ринку, компанія очікує, що останні оновлення зроблять модель більш привабливою, особливо в світлі конкуренції з боку таких конкурентів, як Volkswagen ID.4, Skoda Enyaq, Peugeot e-3008 та інших претендентів на ринку електричних кросоверів.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *