За даними Bloomberg, китайські виробники автомобілів не змогли скористатися сплеском попиту на електромобілі в Європі минулого місяця, оскільки більш відомі бренди, такі як Volkswagen, захопили більшу частину збільшення продажів.
Лише 6,9% електромобілів, зареєстрованих у цьому регіоні в лютому, були вироблені китайськими компаніями, повідомляє автомобільний дослідник Dataforce. Це помітне зниження порівняно з січневими 7,8% і є найнижчим відсотком з лютого 2023 року.
Виробники, очолювані BYD і MG, прагнули зробити регіон центром експорту, але зіткнулися з перешкодами, коли минулого року Європейський Союз ввів мита на китайські електромобілі. Цей торговельний бар’єр призвів до стагнації частки китайського автомобільного ринку в ЄС після багатьох років швидкого розширення.
Незважаючи на те, що минулого місяця окремі бренди, такі як BYD і Xpeng, значно збільшили свої частки на європейському автомобільному ринку, загальні показники китайського автомобільного сектору в регіоні вказують на регрес.
Згідно з останніми даними Європейської асоціації виробників автомобілів, у лютому ринок електромобілів зріс на 26%. Зростання попиту на електромобілі в Європі цього року було зумовлене стимулами для виробників досягти нормативних цілей продажів, а також випуском нових моделей, зазначив аналітик Dataforce Джуліан Ліцінгер.
Він заявив, що китайським автовиробникам заважає новий тариф, який може досягати 45%. BYD постраждав менше, ніж MG. Мито ЄС на BYD становить 27%, що включає стандартне імпортне мито у розмірі 10%. За останній рік найбільший китайський виробник електромобілів зміцнив свої позиції в авангарді європейського ринку, тоді як MG зіткнувся з найбільш значним падінням.
Як повідомила компанія Jato Dynamics, яка займається моніторингом продажів автомобілів, кількість реєстрацій електромобілів BYD у Європі, Великобританії та країнах ЄАВТ (до яких входять Ісландія, Ліхтенштейн, Норвегія та Швейцарія) майже подвоїлася в лютому порівняно з тим самим періодом минулого року, і склала 4436 автомобілів.
Феліпе Муньос, старший аналітик Jato, зазначив, що одним із ключових факторів успіху BYD є його різноманітний модельний ряд, який охоплює як масовий, так і преміальний сегменти.
«Це пояснює, чому компанії вдалося збільшити продажі як у заможнішій Північній Європі, так і в менш заможних південних регіонах», — зазначив Муньос.
Він зазначив, що в сукупності китайські бренди перевершили Tesla в продажах на європейських ринках, включаючи Німеччину та Італію. Частково це можна пояснити старінням модельного ряду американського автовиробника.
«Нам слід почекати кілька місяців, поки оновлена модель Y стане широко доступною в регіоні, щоб отримати більш чітке розуміння ситуації», — зазначив він.
Источник: news.infocar.ua