Denza дебютує в Європі зі спортивним автомобілем Z9 GT

Китайська компанія Denza, яка працює як відділення преміум-класу автомобільного гіганта BYD, офіційно оголосила про свій вихід на європейський ринок, знаменуючи собою перший крок до глобального зростання. Представлення бренду європейській аудиторії відбулося в Мілані, відповідному виборі, оскільки Італія, відома своєю багатою дизайнерською спадщиною та автомобільною спадщиною, стала першою точкою взаємодії Denza з вибагливими споживачами Старого Світу. Незабаром перші моделі компанії можна буде придбати на основних ринках ЄС.

Denza була заснована в 2011 році в результаті співпраці німецької компанії Mercedes-Benz і китайської BYD. Однак, всупереч очікуванням, початок продажів був невдалим; продукти не викликали широкого інтересу, що змусило німецького автовиробника вийти з підприємства. У 2024 році BYD повністю придбала частку партнера, перетворивши Denza на повністю китайський бренд, але все ще прагне до позиціонування преміум-класу на ринку. Насправді лише після того, як BYD повністю взяв під свій контроль, Denza відродилася, значно оновила модельний ряд і почала підготовку до європейського ринку.

Примітно, що BYD може похвалитися двома додатковими суббрендами преміум-класу — Fang Cheng Bao і Yangwang, — але наразі компанія не планує самостійно виводити їх на європейський ринок. Натомість окремі моделі цих брендів будуть включені до лінійки Denza для європейських покупців. Примітно, що було підтверджено, що модель Leopard 5 від Fang Cheng Bao продаватиметься під назвою Denza, і є ймовірність, що в майбутньому флагманські електромобілі від Yangwang, позиціоновані в Китаї як ультра-преміальні з можливостями автономного водіння 4 рівня, також приєднаються до пропозицій Denza.

Першим автомобілем Denza, який надійде в європейські салони, стане повністю електричний спортивний автомобіль Z9 GT. Ця модель є прямим конкурентом Porsche Taycan Sport Turismo, причому Z9 GT має помітну перевагу в розмірах: він подовжений на 200 мм, а його колісна база подовжена на 225 мм. Спортивний автомобіль оснащений трьома електродвигунами, що забезпечують загальну потужність 952 кінські сили. Ці двигуни живляться від літій-залізо-фосфатної батареї BYD Blade, яка має ємність 100,1 кВт-год — власна технологія, яка не тільки забезпечує високу енергоефективність, але й підвищує безпеку, включаючи термостабільність і подовжений термін служби.

Для внутрішнього ринку в Китаї також пропонується гібридний варіант Denza Z9 GT, який оснащений трансмісією PHEV, яка поєднує 2,0-літровий двигун з турбонаддувом і три електромотори. Ця версія може похвалитися загальною вихідною потужністю 858 к.с., що робить її однією з найпотужніших у своїй категорії.

У Китаї ціна електричного Z9 GT коливається від 45 800 до 56 800 доларів, залежно від комплектації, що робить його дуже конкурентоспроможним порівняно з Porsche Taycan і Panamera, вартість яких починається від 138 000 доларів. Крім того, китайський спортивний автомобіль не тільки забезпечує вражаючі показники продуктивності, але й включає широкий набір функцій: аеродинамічну підвіску, передову мультимедійну систему на основі HarmonyOS, технології допомоги водієві та можливості автономного водіння другого рівня.

До кінця 2025 року мінівен D9, ще одна флагманська модель від Denza, також буде випущений на європейський ринок. Цей автомобіль уже визнаний у Китаї як преміальний електричний та гібридний MPV із висококласним інтер’єром та передовими системами безпеки. Спочатку виробництво моделей Z9 GT і D9 відбуватиметься в Китаї, але BYD має намір відкрити новий завод в Угорщині в жовтні цього року, де почне збирати частину модельного ряду Denza для європейського ринку.

У контексті геополітичних викликів і зміцнення євразійських промислових зв’язків набіг Denza на Європу може стати ключовим моментом у прагненні китайських брендів захопити частку ринку преміум-класу, який все ще значною мірою контролюється німецькими виробниками. Експерти припускають, що такі моделі, як Z9 GT, можуть суттєво вплинути на конкурентне середовище, особливо якщо ціни залишаться в межах очікуваного діапазону.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *