Тримайся, VTEN цієї Honda S8300 тільки що запрацював, Йо

Цей S2000 обміняв свій кричущий чотирициліндровий VTEC на шматок Americana

Тримайся, VTEN цієї Honda S8300 тільки що запрацював, Йо

  • Рама автомобіля була повністю перебудована, а S2000 отримав нову підвіску та гальма.
  • До 8,3-літрового V10 Dodge Viper додано ковані поршні та сталеві стрижні.
  • Вражаюче те, що автомобіль має відмінний розподіл ваги спереду на задню частину 47% і 53%.

Яким би захоплюючим не був чотирициліндровий атмосферний двигун Honda S2000, який викликає поколювання у хребті, за ці роки родстер завоював достатню репутацію завдяки заміні двигунів. Хоча багато власників обирають більший 2,4-літровий K24 від Honda або знаходять LS V8, цей S2000 пішов ще далі, показуючи 8,3-літровий V10 від Dodge Viper покоління ZB. Пуристи, напевно, зараз жахаються, але це може бути просто найкращий S2000.

У недавньому епізоді Autotopia LA нинішній власник раніше створював V8 S2000 і шукав новий проект. Переглянувши кілька форумів, він знайшов на східному узбережжі S2000 з двигуном Viper і просто знав, що він йому потрібен. У той час як автомобіль поставлявся з V10, довелося виконати величезну роботу, щоб перетворити його на найкращий вуличний автомобіль.

Читайте: Новенький Dodge Viper 28 років стояв на знаку дилера

Завдяки кільком місцевим виробничим цехам оригінальну раму Honda було замінено, щоб витримувати величезну потужність і крутний момент двигуна Viper. Автомобіль тепер має повністю перероблену раму з нестандартними втулками, осями та заднім диференціалом від Ford Explorer. Власник стверджує, що трансмісія створена для підтримки до 1000 кінських сил. Така потужність зробить вашу щоденну поїздку схожою на екстремальну поїздку в парку розваг.

Сам V10, атмосферний 8,3-літровий агрегат від Viper, спочатку виробляв 510 кінських сил і 535 фунт-фут крутного моменту. Але власник не задовольнявся товарними номерами. Двигун тепер має ковані поршні, сталеві стрижні та нові головки. Він також оснащений спеціальними колекторами та індивідуальною вихлопною системою, завдяки чому він звучить так само грізно, як і працює.

Вражаюче те, що автомобіль залишається відносно легким, незважаючи на новий V10, важить 3201 фунт або 1451 кг. Оскільки більша частина двигуна розташована за передньою віссю, розподіл ваги між передньою та задньою частинами становить чудові 47% та 53%. Практично всі інші деталі, які можна уявити, є новими, включаючи передні гальма AP Racing, задні гальма Wilwood і регульовану підвіску від Penske. Він також сидить на 18-дюймових колесах, одягнених у масивні шини 315 спереду та черевики 335 ззаду.

Sourse: www.carscoops.com

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *