Porsche і Ponooc Investment BV заснували два спільних підприємства з виробництва електровелосипедів: Porsche eBike Performance GmbH і P2 eBike GmbH. Про серйозність намірів марки в розвитку сегмента електровелосипедів свідчить рівень керівництва компаній.
Зокрема, головою правління Porsche eBike Performance GmbH призначений Ян Беккер, колишній генеральний директор Porsche Lifestyle GmbH & Co. KG. У його зоні відповідальності розробка ПЗ і систем електроприводу для велосипедів нового покоління.
Їх виробництвом займеться компанія P2 eBike GmbH зі Штутгарта, що працює на базі Porsche. Байки нового покоління з’являться в середині цього десятиліття. Відповідати за виробництво буде Моріц Файленшмід, якого призначили главою P2 eBike GmbH. Також він є керуючим директором Focus Bikes. Системи приводу для електровелосипедів від Porsche eBike Performance GmbH планують пропонувати стороннім виробникам.
В останні місяці Porsche придбала частки в декількох компаніях з виробництва електровелосипедів. Серед них хорватська Greyp і німецька Fazua. У червні Porsche збільшила свою частку в компанії з 20 до 100%. Як повідомила пресслужба компанії, тепер Fazua буде об’єднана з Porsche eBike Performance GmbH.
Також Porsche продовжує працювати зі своїм давнім партнером Rotwild. У березні 2021 року компанія представила свою інтерпретацію ексклюзивних електричних велосипедів з Porsche eBike Sport і Porsche eBike Cross. Porsche також пропонує платформу цифрових послуг для велоспорту під брендом Cykl?r і відзначений багатьма нагородами однойменний велосипед.
Щодо створеного у співпраці з Rotwild спортивного електровелосипеда Porsche eBike Cross, то його вже зараз можна придбати за 8 550 доларів. Дизайн байка розроблений ательє Studio F. A. Porsche. Натхненням для розробників послужив спортивний характер Porsche Тaycan. Зокрема, обриси карбонової рами велосипеда повторюють лінію даху автомобіля. Пласкі форми покликані забезпечити оптимальне відображення світла.
Porsche eBike Cross позиціонується в ролі надійного транспортного засобу для поїздок по пересіченій місцевості. Байк комплектується мотором Shimano STEPS EP-8 і системою Pedelec. Це дає змогу розганятися до 25 км/год. Безпечну і швидку зупинку забезпечують гідравлічні гальма Magura MT Trail з термостійкими дисками. За швидку зміну передач відповідає механізм Shimano XT з 12 швидкостями. А за положення сідла — стійка Crankbrothers з гідравлічним регулюванням. Кермо ергономічної форми забезпечене кольоровим дисплеєм Shimano, на якому в режимі реального часу відображається швидкість, відстань і запас ходу. Також eBike Cross дісталися амортизувальна вилка MAGURA перевернутого типу і амортизатори FOX з ходом пружини 100 мм.
Акумуляторний блок Shimano ємністю 504 Вт.год. Попередньо, на одному заряді батареї eBike Cross здатний проїхати близько 100 км в режимі ECO, 75 км В TRAIL і 50 км у BOOST. До 80% батарея поповнюється за 2,5 години, від 0 до 100% — приблизно 5 годин. Виробник обіцяє 1000 циклів зарядки без суттєвого зниження продуктивності.
Габарити електровелосипеда — 1900 х 770 х 1050 мм. Маса — 21,7 кг. Байк доступний із трьома розмірами рами: S (на зріст водія приблизно 1,56 — 1,70 метра, колеса 27,5 дюймів), M (1,68 — 1,82 метра, колеса 29 дюймів ) і L (1,80-1,94 метра, колеса 29 дюймів).
Источник: news.infocar.ua