Додано новий набір турбокомпресорів, які допомагають автомобілю видавати 888 к.с. і 774 фунт-фут (1050 Нм)

- Mansory представляє свій перший кабріолет P9LM Evo 900 на базі Porsche 911 Turbo S.
- Велика кількість кованих карбонових елементів різко змінює екстер’єр цього тюнінгованого суперкара.
- Оновлення потужності включають збільшені турбодвигуни, налаштування ECU та інтеркулер з водяним охолодженням.
Подаруйте Mansory спортивний автомобіль, і ви можете бути впевнені, що він не повернеться тихо. Витонченість ніколи не була сильною стороною бренду — яскравість, надмірність і кований карбон — усе? Зараз ми розмовляємо. Отже, коли німецький тюнер отримує в свої руки Porsche 911 Turbo S Cabriolet, все повинно стати гучним, як візуально, так і буквально.
Це саме те, що він зробив з цим Porsche 911 Turbo S Cabriolet. Тепер відомий як P9LM Evo 900, це 911, який сам Porsche ніколи б не наважився створити.
Читайте: Дикий Porsche 911 Turbo S від Mansory має 900 к. с. і ковану карбонову броню
Минуло кілька років відтоді, як Mansory випустив пакет P9LM Evo 900 для 911 Turbo S, але це перший раз, коли ми бачимо його застосування в кабріолеті. І хоча ця конкретна збірка може не виграти пуристів — власне, якщо не згадати, вона, ймовірно, розлютить їх — специфікація, безсумнівно, завищена. Це як би суть. 911 Turbo S завжди був одним із найбільш стриманих членів клубу суперкарів. Більше ні.
Кований карбон, зустрічайте Convertible Chaos
Компанія Mansory оновила дизайн автомобіля, додавши кілька нових деталей. Передня частина була змінена за допомогою кованого спліттера з вуглецевого волокна, кожухів повітрозабірників і нового капота. Жалюзі на передніх крилах, натхненні 911 GT3 RS, також привертають увагу, як і кований карбон на передніх стійках і окантовці вітрового скла. Інші ковані карбонові деталі включають розширені крила, бічні пороги, бічні повітрозабірники та ковпаки бокових дзеркал.













Задня частина, м’яко кажучи, радикальна. Фіксоване крило було додано до кришки палуби разом із ефектним дифузором. Мабуть, найбільш вражаючою зміною в автомобілі є нові ковані 21- та 22-дюймові колеса з центральним блокуванням, укомплектовані карбоновими вставками та яскраво-фіолетовим покриттям.
Білі шкіряні та фіолетові ремені безпеки
Інтер'єр не пом'якшує тему. Однак, за винятком керма дивної форми, ми вважаємо, що решта салону досить гарна. Він обтягнутий новою білою шкірою та встановлено пару ковшових сидінь із вуглецевого волокна. Також є кілька фіолетових штрихів, включаючи ремені безпеки та нову контрастну строчку.
Як випливає з назви, Mansory не зупинився на вуглецевому волокні та дикій фарбі. Під поверхнею 3,8-літровий шестициліндровий двигун був ретельно перероблений. Тепер він дихає через пару оновлених турбокомпресорів, підкріплену переглянутим програмним забезпеченням ECU, масивними водостічними трубами діаметром 98 мм і інтеркулером з водяним охолодженням. Загалом, він видає 888 к.с. і 774 фунт-фут (1050 Нм).
Зрештою, це все ще 911 Turbo S у серці, просто той, який не годувався лише еспресо, анаболічними стероїдами та лайками в Instagram. Незалежно від того, подобається це вам чи ні, ніхто не заперечує, що це залишає незабутнє враження.





Sourse: www.carscoops.com