Якщо вас цікавить знятий з виробництва Challenger, але ви не можете дозволити собі справжній Widebody, тоді ви можете поглянути на обвіс японського тюнера.

- Liberty Walk випустила вражаючий широкий пакет для Dodge Challenger.
- У комплект входять агресивні розширювачі крил, спеціальна передня губа та задній спойлер із качиним хвостом.
- LB рекомендує поєднувати свій бодікіт із пневматичною підвіскою для максимального візуального ефекту.
Більшу частину десятиліття Liberty Walk створювала ефектні ширококузовні комплекти для Dodge Challenger. У той час як американський м’язовий автомобіль замінив суперечливий електричний зарядний пристрій, японський тюнер все ще продає комплекти для знятої з виробництва моделі, а нещодавно встановив один на Challenger R/T.
Тож, якщо вам потрібен Dodge, схожий на Hellcat Widebody, але ви не можете собі його дозволити, це може стати вашим бажанням. У набір входять модернізації передньої, бічної та задньої частини автомобіля. У класичному стилі Liberty Walk найочевиднішими змінами є встановлення розширювачів крил на болтах, які роблять Challenger набагато цілеспрямованішим і схожим на справжнє широкофюзеляжне творіння. Ці арки помітно ширші, ніж OEM Challenger Widebody, хоча вони не в колір кузова, а оздоблені чорним кольором.
Читайте: Liberty Walk перетворює автомобіль Autozam AZ-1 Kei на симпатичну копію Ferrari F40
Цей конкретний Challenger R/T також був оснащений додатковою передньою губою Liberty Walk. Подібно до розширювачів крил, губа ніби вкручується в оригінальний передній бампер і доповнює решту дикого вигляду. Також було додано задній спойлер у вигляді качиного хвоста, який завершує зміни, внесені в екстер’єр.











Щоб максимізувати візуальний ефект від будь-якого Challenger, оснащеного широкофюзеляжним комплектом, Liberty Walk рекомендує власникам додати комплект пневматичної підвіски, що дозволяє знизити клиренс автомобіля до підлоги. Незважаючи на це, жодне творіння японської фірми не було б повним без набору нестандартних коліс.
У цьому випадку ці 20-дюймові диски мають ширину 11 дюймів спереду та 12 дюймів ззаду. Одягнені в шини Pirelli P Zero, вони акуратно заправляються під арками, коли пневматична підвіска опущена. Очевидно, що керувати таким низьким Challenger, як цей, непрактично для повсякденного використання, але він ідеальний, коли він припаркований у гаражі чи на автосалоні.












Хода Свободи
Sourse: www.carscoops.com