Понад 50 новинок китайського ринку випробують у двох температурних зонах: у помірному кліматі недалеко від Пекіна за +10°C і в холодному окрузі Хулун-Буїр за -15°C. Експерти методично вносять у таблицю запас ходу, споживання енергії, витрату палива та інші характеристики гібридних і електричних автомобілів.
Поки що готові результати тесту при +10°C: зима дуже умовна навіть за мірками Китаю. Серед випробовуваних були кросовери Zeekr 7X, Voyah Courage, Tesla Model Y, Avatr 11, Li Xiang L6, а також позашляховик Tank 700; у своїй категорії порівняли мінівени Denza D9, Voyah Dreamer і Zeekr Mix, позашляховики AITO M9 і Li Xiang L9, а також седани Avatr 12 і Denza Z9 GT.
У класі електромобілів Zeekr 7X обіграв Tesla Model Y за швидкістю зарядки від 30% до 80% (24 проти 31 хвилини) і співвідношенням реального і заявленого запасу ходу (89% проти 85%). Однак за економічністю «американець» попереду: витрата енергії 13,8 кВтг/100 км проти 16,0 кВтг/100 км. Voyah Courage у лідерах за швидкістю зарядки (22 хвилини), запас ходу підтверджений на 87% від заявленого, а витрата енергії становить 15 кВтг/100 км.
Серед гібридів найкращим виявився Avatr 11: на електротязі кросовер проїхав більше, ніж заявлено (109%), а витрата бензину склала 5,5 літра на сотню. Для порівняння показники Li Xiang L6 — 88% і 7,3 літра відповідно, а Li Xiang L9 показав результат 102% і 7,4 літра. Схожі характеристики у AITO M9: 105,5% запасу ходу і 8,3 літра на сотню. Гібридний Tank 700 витрачає 9,3 літра на 100 км.
Електричний мінівен Zeekr Mix очікувано перевершив гібриди за витратою енергії (лише 18,4 кВтг/100 км), але запас ходу підтверджено лише на 83% від заявленого. Зате Denza D9 перевиконала план (129%), а Voyah Dreamer майже вийшов у нуль (97%). Витрата бензину у цих однооб’ємників становить 7,9 і 7,1 літра на сотню відповідно.
Источник: news.infocar.ua