У відкритій базі Мінпромторгу з’явилися сертифікаційні документи на цікаву чотиридверку. Китайські журналісти вважають: BYD e7 призначений спеціально для таксі.
Річ у тім, що індекси «e» для машин на внутрішньому ринку давно не використовувалися, а попередник BYD e5 призначався для сервісів оренди і таксопарків. Також на корпоративні продажі вказують особливості оснащення.
BYD e7 схожий на спрощену і здешевлену версію Seal: у електромобілів майже ідентичні розміри, схожий дизайн, але при цьому колеса меншої розмірності (16 дюймів) і класичні дверні ручки під прямий хват.
Сертифіковано лише два варіанти дисків і простенький дах із люком: за мірками BYD підхід дуже утилітарний.
Техніка теж нехитра: один і той самий електромотор (136 кінських сил) і літій-залізо-фосфатні батареї Blade натякають на максимально прагматичну конструкцію.
При цьому BYD e7 можна віднести до бізнес-класу: довжина кузова 4,78 метра, колісна база — 2,82 метра. Споряджена маса становитиме 1,5-1,57 тонни залежно від модифікації.
Источник: news.infocar.ua