Renault 5 і родинний кросовер Renault 4 стали першими моделями Renault, що використовують нову електричну платформу AmpR Small, розроблену для автомобілів сегменту «B». Обидві моделі запропонують два варіанти батарей: базову на 40 кВт-год і більш потужну на 52 кВт-год.
Renault 5 з батареєю на 40 кВт-год забезпечує запас ходу до 312 км за стандартом WLTP, а з батареєю на 52 кВт-год – до 410 км. Хоча Renault не розкрила точних характеристик для Renault 4, очікується, що його запас ходу також варіюватиметься від 300 до 400 км. Версія під брендом Alpine A290 з батареєю 52 кВт-год забезпечить 380 км, оскільки висока продуктивність збільшує споживання енергії.
Обидві моделі використовуватимуть батареї NCM (нікель-кобальт-марганець) від Envision AESC. Але Renault і LG Energy Solution планують випуск доступніших батарей LFP (літій-залізо-фосфат) із впровадженням технології CTP (Cell-to-Pack), що збільшить ефективність простору. Елементи типу «pouch» вироблятимуть на заводі LG у Польщі.
Renault 4 буде трохи дорожчим за компактніший Renault 5, тоді як Alpine A290 також отримає нові батареї. Згідно з даними L’Argus, базові версії Renault 5 і Renault 4 із батареями LFP зможуть проїжджати до 400 км WLTP, що перевищує нинішні показники у 300 км. Моделі з батареями NCM також отримають оновлену хімію, що збільшить запас ходу.
Генеральний директор Renault Лука де Мео натякнув, що Renault 4 зможе досягти запасу ходу до 500 км WLTP, що зробить його ще привабливішим для сімей. Це оновлення хімії батарей очікується до 2026 року разом із випуском LFP-батарей.
Alpine A290, як високопродуктивна версія Renault 5, також матиме ці покращення у версіях GT (180 к.с.) та GTS (220 к.с.). У 2026 році запланована версія S із потужністю 245 к.с. і збільшеним запасом ходу.
Источник: news.infocar.ua