Компанія MAN Truck & Bus, один із найбільших європейських виробників комерційного транспорту, створить у Європі мережу сервісних центрів з ремонту акумуляторів. Перші два вже працюють у Німеччині (Ганновер-Лацен) та Іспанії (Барселона). У 2024 та 2025 роках планується відкриття центрів в Італії, Данії, Норвегії, Австрії, Бельгії, Нідерландах, Великій Британії, Польщі та Франції. Надалі цей список поповнять інші країни Європи. Як йдеться в офіційному прес-релізі, протягом наступних двох років у проєкт інвестують «мільйони».
Цього року MAN Truck & Bus розпочне постачання клієнтам MAN eTruck нового покоління. Вони приєднаються до більш ніж 1000 міських автобусів MAN з акумуляторами та більш ніж 2400 повністю електричних фургонів, які вже їздять дорогами Європи. Найближчими роками цей автопарк тільки розростатиметься. Створення власної сервісної мережі дозволить компанії забезпечити економічну ефективність та експлуатаційну готовність електромобілів клієнтів.
Основна мета MAN Truck & Bus — максимально довго використовувати акумуляторну батарею автомобіля. Ремонт та відновлення акумулятора є ключовими елементами стратегії Battery Closed Loop та стратегії сталого розвитку MAN. Головна задача компанії — створення замкнутого конкуру батареї, включаючи повторне використання в автомобілі або іншій області. У цьому їй допомагає мюнхенський стартап Circular Republic, співпраця з яким розпочалася у 2023 році. В рамках першого проєкту MAN разом з іншими його учасниками працює над напівавтоматичним монтажем акумуляторів та переробкою модулів елементів.
Компанія вже використовує перероблені матеріали для виготовлення нових батарей. Це дозволить зменшити їх вуглецевий слід. Що особливо важливо у світлі збільшення попиту на електричну лінійку бренду. Забезпечити необхідну для створення замкнутого циклу батареї кількість переробленого матеріалу MAN розраховує завдяки спільним розробкам з материнською TRATON SE та Центром передового досвіду Volkswagen AG.
З 2023 року MAN очолює проект REVAMP, консорціум із дев’яти партнерів з промисловості та науки. Він спрямований на автоматизацію процесу оцінки стану автомобільних акумуляторів, знятих з експлуатації.
Источник: news.infocar.ua