Електрокар Caterham отримає батарею з імерсійним охолодженням. Постачальником виступить тайванська XING Mobility, причому акумулятор буде скомпонований за схемою CTP. Осередки в такій батареї занурені в спеціальну рідину.
Абревіатура CTP означає компонувальну схему cell-to-pack, коли осередки збирають у блок, минаючи модулі, що покращує заповнюваність і дає змогу трохи знизити масу. Ну а Immersio — це імерсійне охолодження за допомогою непровідної рідини, аналогічної тій, що застосовують у суперкомп’ютерах і лазерах.
Ємність 400-вольтової батареї становитиме 55 кВт-год. Живити вона буде електромотор Yamaha, встановлений на задній осі, що видає 272 кінські сили.
З місця до ста Project V розганятиметься менш ніж за 4,5 секунди, максимальна швидкість — 230 кілометрів на годину. Розрахунковий запас ходу на одному заряді за циклом WLTP — 400 кілометрів.
Можна порівняти з власним прототипом XING Mobility Miss R. У того, щоправда, силова установка чотиримоторна, потужністю мегават — 1360 сил (1720 Нм). І трохи компактніша батарея на 52 кВт-год із системою швидкої заміни. Час розгону до «сотні» — 2,2 секунди. Максималка — 270 кілометрів на годину. Запас ходу — 250 кілометрів.
На ринок Caterham Project V вийде наступного року. За зовнішність купе відповідав Ентоні Джаннареллі, який відомий за такими моделями, як W Motors Lykan Hypersport і Jannarelly Design-1. За попередньою інформацією, коштуватиме електрокар близько 80 тисяч фунтів стерлінгів.
Источник: news.infocar.ua