У Гуанчжоу на заході Nio Day розкрили прайс-лист флагманської моделі ET9. Стартова ціна виявилася на 18% нижчою за очікування: придбати суперседан можна за 660 тисяч юанів ($90,5 тисячі). Лімітована спецверсія First Edition обійдеться в 788 тисяч юанів ($108 тисяч). Ціни вказані з урахуванням оренди батареї, акумулятор коштує «зайві» 30 тисяч юанів ($4 тисячі).
Презентація Nio ET9 відбулася рік тому, і на шляху до серії електромобіль не змінився, хіба що інформації про особливості оснащення та характеристики стало більше. Технологічна «фішка» — можливість помісячної оренди акумулятора, таким чином покупець не витрачає час на зарядку, а міняє батарею на спеціальних станціях, та ще й економить на стартовій ціні.
Маркетологи Nio називають ET9 седаном, але з урахуванням висоти (1620 мм) і силуету це скоріше піднятий ліфтбек. А ось довжина відповідає представницькому класу: між осями 3250 мм, а від бампера до бампера 5324 мм. Штатно встановлена інноваційна батарея ємністю 120 кВт-год із підтримкою 900-вольтової системи та надшвидкою 5С-зарядкою на 255 кілометрів за п’ять хвилин.
Гордістю Nio є активна електрогідравлічна підвіска, яка дає змогу піднімати/опускати кузов у діапазоні десяти сантиметрів лише за кілька секунд. Швидкість регулювань досягає 1000 операцій на секунду. У Мережі є відеоролики, які демонструють видатну плавність ходу ET9 на поганій дорозі порівняно з Mercedes-Maybach Z223.
На старті продажів де факто буде дві комплектації, обидві з тримоторною 707-сильною повнопривідною силовою установкою. Розгін 0-100 у седана спорядженою масою 2,7 тонни займе 4,3 секунди. Кероване шасі, система рульового управління по дротах, 48-дюймова 5К-панель, проекційний екран, а також надкомфортні крісла входять до стандартного оснащення. Постачання почнуться в січні.
Источник: news.infocar.ua