Які електромобілі обирають європейці: статистика

У лютому продажі електромобілів у Європі зросли приблизно на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Важко очікувати швидшого зростання, оскільки на сегмент впливають знижені стимули на кількох ринках.

Згідно з даними «EV Volumes», у лютому в Європі було зареєстровано 202 542 нових авто, що підключаються до електромережі. Частка ринку становить близько 20% (без змін порівняно з лютим 2023 року). Реєстрації повністю електричних автомобілів становлять близько 13% ринку, тоді як реєстрації гібридних автомобілів, що підключаються до електромережі, становлять близько 7% ринку.

Гібриди без підключення до електромережі зайняли 29% ринку і зростанням на 24% у порівнянні з минулим роком. Загалом близько 42% нових автомобілів, проданих у лютому в Європі, були електрифіковані (BEV, PHEV і HEV).

Tesla Model Y залишається найпродаванішою електричною маркою в Європі з майже 20 000 нових реєстрацій у лютому. Tesla Model 3 посіла друге місце: продано понад 8000 одиниць. Кілька інших моделей набрали близько 5000 одиниць, але найцікавіше те, що в першій десятці немає ні Volkswagen ID.3, ні ID.4 (вони займають 19 і 20 місця відповідно).

ТОП-10 виглядає наступним чином:

  • Tesla Model Y — 19 946
  • Tesla Model 3 — 8 120
  • Peugeot e-208 — 5 319
  • Volvo XC40 — 5 034 (4 808 BEV + 226 PHEV)
  • MG4 — 4 990
  • Skoda Enyaq IV — 4 270
  • Volvo XC60 PHEV — 4 251
  • Audi Q4 e-tron — 3 914
  • Volvo EX30 — 3 675
  • BMW i4 — 3 638
  • Источник: news.infocar.ua

    Ответить

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *