Електричний ліфтбек Forthing S7 представили офіційно

Підрозділ Forthing працює у складі концерну Dongfeng з 2001 року, але лише три роки тому йому дали відносну незалежність. Forthing став окремим брендом. У Китаї Forthing поступово переходить на електромобілі, і зараз показано одну з найважливіших моделей — ліфтбек Forthing S7.

Щоб досягти видатної аеродинаміки, застосовані вже звичні рішення: глухий передок без радіаторної решітки, висувні дверні ручки, похилий дах з коротким багажником. Ліфтбек має безрамкові двері та напівзакритий дизайн коліс.

При цьому Forthing S7 — досить великий автомобіль: довжина — 4935 мм, ширина — 1915 мм, висота — 1495 мм, колісна база — 2915 мм.

У результаті новинка має рекордно низький для серійної моделі коефіцієнт Cx: лише 0,191. Останнім часом серед китайських автовиробників розгорнулася справжня битва за цей показник. Наприклад, недавня новинка Xpeng MONA M03 має коефіцієнт Cx 0,194, а ще раніше седан Arcfox S5 концерну BAIC хвалився показником Cx 0,1925. Але тепер його рекорд упав. Принаймні, за заявою компанії Dongfeng.

У салоні Forthing S7 має мінімум фізичних кнопок та роздільні екрани панелі приладів та медіасистеми. Остання працює під керуванням фірмової ОС Star Ocean, яка підтримує 4G, точку доступу Wi-Fi й глибоку інтеграцію зі смартфонами. Автопілот із чотирма камерами та вісьмома ультразвуковими радарами забезпечує другий рівень автономності.

Forthing S7 запропонований з єдиним варіантом електричної силової установки. Тяговий електромотор на задній осі розвиває 218 к.с. та 310 Нм. Цього має вистачити, щоб розігнати ліфтбек спорядженою масою 1730 кг до першої сотні за 6,7 с. Тягова батарея ємністю 56,8 кВт.год забезпечує паспортну далекобійність у 555 км. У Китаї Forthing S7 вже можна замовити за ціною від 17 тисяч доларів.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *