Після минулорічного успіху концепту Bentley Blower Jnr на фестивалі Monterey Car Week 2023, компанії Bentley і Hedley Studios (колишня The Little Car Company) оголосили про продовження співпраці. Компаньйони планують виготовити 349 реплікарів Bentley Blower Jnr, з яких 99 належать до серії First Edition.
Легендарний компресорний Bentley 4 1/2-Litre «Blower» 1929 року, розміри якого зменшені до 85% «оригіналу», забезпечили електромотором, а сертифікат дозволяє використовувати машину на дорогах загального користування.
Дебют Bentley Blower Jnr презентували в Каліфорнії в House of The Macallan на Monterey Car Week 2024. Публіці показали версію в білому відтінку Old English White і шкіряним оздобленням інтер’єру Cricket Ball.
Клієнти зможуть візуалізувати свої індивідуальні вподобання за допомогою онлайн-конфігуратора, який дасть змогу створити та замовити Bentley Blower Jnr, що буде повністю унікальним. З тисячами можливих варіантів, включно з кольорами інтер’єру та екстер’єру, можливості персоналізації поширюються на намальовані вручну номери та національні прапори.
Конфігуратор Hedley Studios для Bentley Blower Jnr охоплює шість ретельно підібраних пакетів, кожен з яких віддає данину поваги захопливій і легендарній історії Bentley. Наприклад, «The Blue Pack» відсилає до знаменитих перегонів Вульфа Барнато проти «Блакитного поїзда» від Лазурного берега до Кале, в яких Барнато здобув перемогу за кермом свого Bentley Speed Six.
«The Grey Pack» віддає данину поваги Bentley Speed Six, який здобув перемогу в Ле-Мані в 1929 і 1930 роках, перш ніж Барнато перетворив його на дорожнє купе, пофарбоване в колір бронзи. Загалом покупцям доступно 250 конфігурацій.
Blower Jnr менший за своїми габаритами, ніж оригінальний 1929 Bentley Blower, який використовувався як прототип. Довжина машини досягає 3,7 м, а ширина — 1,5 м. Як силовий агрегат використовується електромотор потужністю 15 кВт/20 к.с., а бортова мережа працює під напругою 48В. Автомобіль здатний розвивати швидкість до 72 км/год, а запас ходу — до 105 км/год.
Рама виконана з пофарбованої сталі, до якої прикріплено автентичне шасі. Листові ресори та зменшені, відповідні періоду фрикційні амортизатори забезпечують комфортну їзду. Спереду встановлені дискові гальма Brembo, а ззаду — барабанні. Електродвигун встановлений поперек задньої осі, а акумулятори та електроніка приводу розміщені в спеціальному піддоні.
Кузов складається з двох секцій. Задня частина виготовлена з вуглецевого волокна, а не з ясена, але також проклеєна тканиною, як на оригіналі. Капот із численними охолоджувальними жалюзями виготовлений вручну з алюмінію з використанням традиційних методів і закріплений красивими шкіряними пряжками на капоті. Двомісна кабіна має компонування 1+1 з центральним регульованим положенням водія і пасажиром, який подорожує позаду.
Опціонна сумка для пікніка розміщується позаду, в зменшеному і перепрофільованому паливному баку з засувкою, що замикається.
«Нагнітач» у передній частині автомобіля насправді є портом для зарядки, який підключає бортовий зарядний пристрій до розетки Type 1 або Type 2. За ним розташовується знаменита сітчаста решітка Bentley і автентичний радіатор у нікельованому корпусі. На перший погляд приладова панель виглядає як зменшена копія оригіналу. Ручний насос для підвищення тиску палива було перетворено на селектор режимів руху — Comfort (2 кВт), Bentley (8 кВт) і Sport (15 кВт). Вибір режимів D/N/R забезпечується за допомогою невеликого важеля, що має вигляд тумблера управління випередженням запалювання оригінального Blower.
Інші перемикачі для фар та індикаторів копіюють форму і матеріал перемикачів магнето, а індикатор заряду акумулятора відтворює оригінальний амперметр. Як опцію можна доповнити приладову панель USB-роз’ємом і невеликим дисплеєм, який слугує екраном для навігатора Garmin і камери заднього виду.
Источник: news.infocar.ua