Американська пошта їздитиме електричних фургонах NGDV

Поштова служба США переходить на доставку кореспонденції та відправлень електричним транспортом: розпочався випуск довгоочікуваних фургонів нового покоління NGDV.

Вочевидь, американці взяли приклад з української «Нової пошти», яка задля екологічності та економічності ще торік почала впроваджувати у свої автопарки електромобілі Cenntro LS260. Щоправда, порівнювати масштаби електрифікації рухомого складу двох поштових відомств буде некоректно.

Державний оператор поштових послуг на території США USPS у лютому 2021 року уклав угоду з Oshkosh Defense на виготовлення партії машин загальною сумою 6 мільярдів доларів. Про це повідомляють Associated Press та інші авторитетні ресурси.

І ось перші надходження акумуляторних фургонів NGDV нового покоління вже потрапили до поштової служби, хоча ці транспортні засоби USPS мала отримати ще у червні 2024 року. Вони поповнили автопарк в Атланті, штат Джорджія, де отримали схвальні відгуки від водіїв-поштарів.

Загалом, очікується чотири варіанти NGDV. В рамках згаданої угоди вони постачатимуться як з бензиновим двигуном, так і з електричним, з переднім або повним приводом. Електрифікація транспорту має поетапне втілення, поки початковий план за угодою включає лише близько 10% електричних вантажівок до обсягу замовленого на зазначену вище суму.

У грудні 2022 року керівник відомства Деджой оголосив, що поштова служба купить 106 000 автомобілів до 2028 року. Це включає 60 000 автомобілів наступного покоління, 45 000 з них електричні моделі, а також 21 000 інших електромобілів.

USPS має намір купувати 100% BEV після 2026 року. USPS за іншим контрактом придбає деяку кількість готових електромобілів інших виробників. З Ford уже укладено великий контракт на постачання 9250 E-Transit.

Поки ж основу автопарку державного оператора поштових послуг USPS складають вантажівки Grumman LLV 1986-1994 років випуску. Таким чином, кожній поштовій вантажівці на дорозі сьогодні щонайменше 30 років.

Якщо порівнювати, то навіть наша «Укрпошта», не кажучи вже про «Нову пошту», такими старезними автомобілями давно не користується — автопарки в основному мають сучасні автомобілі екологічного формату не нижче Євро-5.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *