Інформація, надана в рекламних цілях або надана партнерами:
У Брюсселі, столиці Бельгії, відбулася офіційна прем'єра абсолютно нового Lexus RZ. Цей розкішний електричний кросовер може похвалитися суттєвими вдосконаленнями, які підвищують загальні враження від водіння. Передові технології, інтегровані в абсолютно новий RZ, забезпечують підвищену потужність, покращений контроль, більшу участь водія та виняткове задоволення від водіння. Ці новаторські досягнення доповнюються подальшими вдосконаленнями придушення шуму та вібрації, покращуючи загальну атмосферу в автомобілі.
З моменту запуску RX 400h у 2005 році Lexus був в авангарді електрифікації преміум-сегменту. Відтоді бренд постійно працює над поєднанням у своїх пропозиціях водіння, взаємодії з водієм та екологічності. Відповідно до ініціативи Lexus Electrified, запровадженої в 2019 році, Lexus просувається до вуглецевого нейтрального майбутнього, надаючи широкий спектр технологій — від електромобілів до гібридів і гібридів, що підключаються до електромережі — щоб задовольнити різноманітні потреби клієнтів у різних регіонах.
RZ був представлений у 2023 році як перша модель Lexus, розроблена на глобальній платформі, створеній спеціально для акумуляторних електромобілів (BEV). Він представляє новий досвід водіння та дизайн, які стали можливими завдяки технології електрифікації. У 2024 році модельний ряд було розширено додаванням передньопривідного варіанту відповідно до споживчого попиту.
Удосконалення оновленого RZ зосереджено на чотирьох основних напрямках: задоволення від водіння, запас ходу та зарядка акумулятора, динамічні можливості та естетика.
Серед технічних досягнень найбільш значущим є перше впровадження електронної системи рульового керування Lexus (steer-by-wire), яка містить кермо замість звичайного керма. Ця система пропонує новий рівень контролю з плавним, простим та інтуїтивно зрозумілим керуванням, особливо під час навігації мальовничими звивистими дорогами. Він відкалібрований, щоб бути чуйним і забезпечувати чіткий зворотний зв’язок з водієм без зайвої вібрації. Щоб забезпечити якість відповідно до філософії компанії «Lexus Driving Signature», автомобіль пройшов ретельну підготовку в новому випробувальному центрі Lexus Shimoyama в Японії.
Оновлений модельний ряд вперше представляє варіант F SPORT. Повнопривідний RZ 550e виділяється як найпотужніший RZ, завдяки якому Lexus Interactive Manual Drive забезпечує нові враження від водіння на електротязі. Ця електронна технологія включає віртуальне ручне перемикання передач (додаткову інформацію про RZ F SPORT наведено у спеціальному розділі нижче).
Згідно з традиціями Lexus, дизайн RZ надає перевагу інтересам клієнтів, що призводить до підвищення ефективності та покращеного досвіду користувача. Очікується, що комплексні модифікації трансмісії, включаючи вдосконалення літій-іонної батареї для збільшення потужності та ємності, а також оновлені електричні осі (eAxle), забезпечать запас ходу до 100 км (залежно від версії та остаточної омологації).
Крім того, час заряджання буде скорочено завдяки новій системі попереднього кондиціонування батареї та вбудованому зарядному пристрою змінного струму на 22 кВт.
Світова прем’єра створює основу для виходу оновленого RZ на європейський ринок до кінця 2025 року.
Повністю переосмислена система живлення
Трансмісія RZ зазнала повної трансформації, зосередившись на підвищенні практичності та задоволення від водіння. Значні оновлення включають впровадження нових електричних осей (eAxles) із покращеною потужністю двигуна та ефективністю інвертора, а також помітне зниження споживання енергії. Також була вбудована нова літій-іонна тягова батарея зі збільшеною ємністю 77,0 кВт-год.
Завдяки збільшеній потужності та розширеній лінійці оновлений RZ може задовольнити більш широкий сегмент ринку, задовольняючи різноманітні переваги та потреби клієнтів.
Ефективність високопродуктивної літій-іонної батареї була підвищена за рахунок оптимізації та збільшення кількості елементів батареї. Це забезпечує більшу передачу потужності електродвигунам осей eAxles. Для клієнтів це означає покращену динаміку під час повного розгону та вищу максимальну швидкість, а також більше захоплюючих вражень від водіння на середніх швидкостях.
Високі показники потужності забезпечуються завдяки водяному охолодженню тягової батареї та всієї системи живлення.
Поєднання високопродуктивної тягової батареї та електричних мостів eAxle з різними системами призвело до того, що модельний ряд RZ пропонує три різні варіанти потужності: RZ 350e з 224 к.с./165 кВт, RZ 500e з 380 к.с./280 кВт і RZ 550e F SPORT з 408 к.с./300 кВт.
Буксирна здатність повнопривідного RZ зросла вдвічі, тепер він здатний тягнути причіп вагою до 1500 кг.
Розширений діапазон
Технічні досягнення в трансмісії RZ помітно розширили її діапазон. Це покращення було досягнуто в першу чергу шляхом мінімізації втрат потужності в eAxle, збільшення ємності тягової батареї та вдосконалення систем керування. За попередніми даними, запас ходу нового RZ збільшився на 100 км (очікується версія та остаточна омологація).
Скорочений час зарядки
Ефективність зарядки також була підвищена завдяки збільшенню ємності батареї, змінам дизайну та впровадженню нового бортового зарядного пристрою змінного струму на 22 кВт. Ці вдосконалення було зроблено в очікуванні розвитку інфраструктури громадських зарядних пристроїв, яка підтримує швидку зарядку.
Ефективність заряджання за низьких температур була покращена за допомогою нової функції попереднього кондиціонування акумулятора. Це оптимізує температуру тягової батареї перед початком заряджання, запобігаючи затримкам. Таким чином, час заряджання скорочується приблизно на 30 хвилин.
Унікальний досвід водіння з електронною системою рульового управління Lexus (система рульового управління за проводом)
Оновлений RZ є першою моделлю, оснащеною новою системою рульового керування Lexus, що створює нові, інтуїтивно зрозумілі та комфортні враження від водіння з безперебійною взаємодією між водієм і автомобілем. Ця система також переосмислює звичайне водійське сидіння.
Кермо перероблено, втративши традиційну круглу форму. Він не має верхньої та нижньої секцій, приймає майже прямокутну форму з вигнутими сторонами, нагадуючи ярмо керування літаком. Така конструкція допомагає зосередити увагу водія на дорозі, а компактне кермо забезпечує більше місця для колін і ніг, полегшуючи посадку та вихід з автомобіля.
Кут повороту керма від нейтрального положення до крайнього
Источник: news.infocar.ua