Електромобілі мають абсолютно різні силові агрегати порівняно з традиційними бензиновими та дизельними транспортними засобами; однак це не завадило виробникам спробувати відтворити відчуття, до яких звикли більшість водіїв.
Примітним прикладом є нещодавня патентна заявка від Ford, оприлюднена 20 березня, яка розкриває деталі класичної механічної трансмісії, розробленої для електромобілів.
Патент під назвою «Вузол перемикання передач для електромобіля» ілюструє традиційний важіль перемикання передач. Як показано на ілюстрації, він прикріплений до піднятої частини підлоги та пов’язаний з різними приводами, якими керує електронна система керування живленням.
Як зазначено в патенті, інноваційний важіль «регулює потік електричної енергії, що постачається акумуляторною батареєю, впливаючи на швидкість двигунів і крутний момент, створюваний кожним двигуном».
По суті, під час перемикання передач змінюється потужність силової установки електромобіля. Цікаво, що в основі важеля є маленькі приводи для забезпечення тактильного зворотного зв’язку. Таким чином, «важіль коробки передач» може вібрувати так само, як міцний бензиновий двигун, і коли ви перемикаєте між «передачами», він створює певний рівень опору.
Источник: news.infocar.ua