Електричний універсал Zeekr 007 GT офіційно представлений

У сфері електромобілів високого класу все більшим попитом користуються просторі універсали. Виробники Nio і Neta вже представили моделі в цій категорії, а тепер Zeekr вступив у боротьбу, випустивши в Китай електричний універсал Zeekr 007 GT.

Найбільш помітною відмінністю від седана Zeekr 007 є, природно, перероблена задня частина зі скляним дахом. Що стосується розмірів, то нова модель має ту ж довжину (4864 мм) і ширину (1900 мм), що і оригінальний седан, але її висота трохи збільшена на 10 мм, досягаючи 1460 мм у версії з ресорною підвіскою. Для варіантів, оснащених пневматичною підвіскою, стандартна висота трохи нижча і становить 1445 мм.

Універсал також демонструє виразні бампери (з новими чорними секціями, доданими спереду), а капот був покращений додатковими поздовжніми ребрами. Однак дизайн із суцільною смугою задніх ліхтарів, яка охоплює всю п’яту двері, збережений. Місткість багажника поки не розголошується, але було підтверджено, що електричні підйомні двері включені в стандартне обладнання.

Примітно, що універсал Zeekr 007 GT може похвалитися оновленим салоном. У порівнянні з седаном, він має інше кермо та вищу центральну тунельну консоль, яка оснащена фізичними кнопками та додатковою платформою для смартфонів.

З технічної точки зору обидва автомобілі схожі. Zeekr 007 GT оснащений 800-вольтовою електричною архітектурою. Варіант із заднім приводом оснащений електродвигуном потужністю 422 к.с., тоді як у версії з повним приводом використовуються два двигуни, які генерують загальну потужність 646 к.с. Обидві конфігурації пропонують тягові батареї ємністю 75 або 100 кВт/год. З більшою батареєю одномоторний універсал може досягти максимального запасу ходу в 825 км, порівняно з 870 км для еквівалентного седана. Максимальна швидкість залишається стабільною для всіх варіантів і становить 210 км/год.

Zeekr 007 GT має дебютувати на китайському ринку приблизно в середині квітня, а інформація про ціни буде оголошена ближче до початку продажів.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *