Офіційно представлено флагманський седан BYD Han L

У Китаї відбулася прем’єра другого покоління моделі. BYD Han L не має нічого спільного зі «звичайним» BYD Han, тому однойменні бізнес-седани продаватимуться паралельно. Головний сюрприз — «суперкарівська» начинка: в основі платформа з передньою підвіскою на подвійних поперечних важелях і багатоважільною ззаду, а потужність електрокарів становить від 680 до 1102 кінських сил!

Оригінальний BYD Han оновився лише чотири місяці тому, тому йому відставка не загрожує. У версії з літерою L схожий дизайн інтер’єру та екстер’єру, але спільних деталей немає. Новий седан на 55 мм довший (5050 мм), на 50 мм ширший (1960 мм) і на 10 мм вищий (1505 мм) за попередника, а колісна база розтягнута на 50 мм (2970 мм).

Зовні Han L найпростіше впізнати за чорними смугами від переднього крила до ручки, номером на кришці багажника і відсутністю смуги, що світиться, під капотом. Шильдики теж інші: за традицією BYD показує розгін 0-100 на кормі. У найпотужнішого гібрида показник дорівнює 3,9 секунди, у топ-версії електромобіля — 2,7 секунди!

Принципова конструкція типова для масових BYD: у електрокара може бути один задній (680 к.с.) або два спереду і ззаду (1102 к.с.) двигуни, у гібрида DM-i додано бензиновий турбомотор 1.5 (156 к.с.) у ролі генератора. Бензин-електрична версія може бути передньо- (272 к.с.) або повнопривідною (544 к.с.). Запас ходу гібридів без активації ДВЗ становить 170 або 145 кілометрів; у «чистих» електрокарів автономність не вказана.

Оскільки BYD Han L є легковим флагманом марки, то і оснащення під стать. Є електрорегулювання, підігрів, вентиляція і масаж передніх крісел, величезний панорамний дах, двошарове скло, у задніх пасажирів сенсорний пульт управління кліматом і планшет у підлокітнику, у списку опцій аудіосистема Dynaudio, автопілот із лідаром, а оздоблення салону може бути виконане з натуральної шкіри різних кольорів, алюмінію або шпону.

Усі подробиці про BYD Han L стануть відомі згодом, у секреті залишаються подробиці про тягову батарею, комплектації та ціни. Орієнтиром може слугувати позначка 234 тисячі юанів (32 тисячі доларів): саме стільки коштує топовий «звичайний» BYD Han, а новий бізнес-седан навряд чи виявиться дешевшим.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *