Лише за вісім годин після початку попередніх замовлень електромобіль iCar V23 зібрав понад 31 тисячу заявок! Китайських покупців не збентежило, що ціни не остаточні, а повних комплектацій немає. Утім, уже відомо: початкова задньопривідна версія коштуватиме не більше 110 000 юанів (15 тисяч доларів), за повний привід попросять 150 000 юанів (21 тисяча доларів).
Кросовер із «позашляховою» геометрією iCar V23 — це спільний проєкт Chery і «дочки» Xiaomi. Зовні новинка безсоромно використовує образ культового китайського всюдихода BAW 212, але за начинкою і салоном це сучасний автомобіль. Доступно дві батареї (60 або 82 кВт-год) з різним хімічним складом, привід може бути заднім (136 сил) або повним (211 сил).
За довжиною iCar V23 навіть компактніший, ніж Chery Tiggo 4 (у Китаї — Tiggo 5х): від бампера до бампера всього 4,2 метра. Однак електромобіль грає в тій самій ціновій категорії, що й середньорозмірний паливний кросовер Tiggo 8 Plus. Втім, за мірками «батарейних» моделей ціна низька, а запас ходу непоганий: від 400 до 500 кілометрів за китайським циклом CLTC.
У лінійці iCar позашляховик V23 стане другою моделлю після паркетника з індексом «03». Його продажі почалися в Піднебесній близько року тому. І за технікою, і за ринковим позиціонуванням обидві новинки близькі.
Источник: news.infocar.ua