Audi представила друге покоління електровелосипеда eMTB 2.0

Audi офіційно анонсувала друге покоління свого електричного гірського велосипеда Audi eMTB 2.0, розробленого у партнерстві з відомим італійським брендом Fantic. Ця новинка поєднує сучасні технології, спортивний вигляд та універсальність, що дозволяє впевнено почуватися як на міських велодоріжках, так і на складних бездоріжжях.

Велосипед побудований на основі моделі Fantic XEF 1.9 Factory та має легку алюмінієву раму з геометрією, що забезпечує комфортну посадку та швидку реакцію велосипедиста на зміни рельєфу. Завдяки повній підвісці з ходом 180 мм, велосипед залишається стабільним навіть на технічно складних маршрутах. Спереду розташована високотехнологічна повітряна вилка ?hlins RXF38 m.2, а ззаду — пружинний амортизатор Ohlins TTX22m.2, що дозволяє налаштовувати підвіску відповідно до конкретних умов.

Колеса мають різний діаметр — 29 дюймів спереду та 27,5 дюймів ззаду. Таке поєднання забезпечує оптимальний баланс між прохідністю та маневреністю. Обода Mavic, підготовлені для безкамерних шин, і спеціальні покришки Vittoria, розроблені для електричних велосипедів, дозволяють з упевненістю долати як асфальт, так і грунтові чи кам’янисті дороги.

Основними технічними нововведеннями другої генерації стали сучасна електронна система перемикання передач SRAM GX Eagle Transmission AXS, касета SRAM XX SL Eagle на 12 швидкостей з діапазоном 10-52Т та покращені гальмівні диски EPTA STAGE діаметром 220 мм спереду і 203 мм ззаду. Система гальмування також доповнена супортами Sunstar Braking F.I.R.S.T., що забезпечує надійне та точне гальмування навіть на високих швидкостях і в екстремальних умовах.

Електропривод забезпечується потужним та тихим мотором Brose S-MAG потужністю 250 Вт із максимальним крутним моментом 90 Нм. Живлення походить від інтегрованої в раму літій-іонної батареї Fantic Integra ємністю 720 Вт-год і напругою 36 В. В залежності від вибраного режиму — Eco, Tour, Sport чи Boost — запас ходу варіюється від 20 до 150 км. У режимі Eco велосипед демонструє максимальну ефективність та дальність, Tour забезпечує збалансовану підтримку, Sport підходить для активної їзди, а Boost розкриває повний потенціал електроприводу, дозволяючи легко долати круті підйоми. Максимальна швидкість з підтримкою електромотора становить приблизно 32 км/год.

Для зручності управління на кермі встановлений компактний цифровий дисплей, який показує вибраний режим, рівень заряду батареї та швидкість. Якщо заряд знижується нижче 10 %, індикатор починає блимати, попереджаючи користувача про необхідність підзарядки.

Окрему увагу Audi приділила дизайну моделі. Оформлення велосипеда виконане в стилі гоночного прототипу Audi RS Q e-tron, який здобув перемоги на ралі-рейдах, зокрема у Dakar. Завдяки цьому eMTB 2.0 не лише технічно вражає, а й візуально асоціюється з останніми досягненнями бренду в автоспорті.

Цікавим є й цінове питання. Незважаючи на розширений перелік оновлень, вартість Audi eMTB 2.0 навіть знизилася в порівнянні з попереднім поколінням і становить $5 850 без урахування податків. Це робить новинку більш доступною для широкого кола шанувальників марки.

Audi пропонує до eMTB 2.0 цілу лінійку фірмових аксесуарів — від велоодягу та захисних рукавичок до тримачів для пляшок і спеціальних кріплень для перевезення велосипедів на автомобілях. Доставки клієнтам стартують у вересні 2025 року через мережу Audi Genuine Accessories.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *