Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче

Незважаючи на різницю в розмірах між двома вантажівками, остаточна конструкція виглядає досить переконливо

Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче

  • Тайська майстерня перетворює Toyota Hilux на повнорозмірний схожий на Tundra автомобіль з агресивним стилем.
  • У конструкції замінено більшість зовнішніх деталей, зберігаючи при цьому конструкцію кабіни та дверей.
  • Комплект підходить для вантажівок Hilux сьомого та восьмого поколінь, випущених після 2012 року, з мінімальними модифікаціями.

Існує безліч способів прикрасити та додати аксесуари до Hilux, але мало які трансформації йдуть так далеко, як ця. У світі пікапів вторинного ринку Таїланд, можливо, створив одну з найпереконливіших комбінацій Toyota, перетворивши середньорозмірний пікап на переконливого двійника Tundra.

Хоча Tundra є поширеним явищем на американських автомагістралях, вона офіційно не продається на більшості азійських ринків. Ця прогалина надихнула компанію Icon Cars, що базується в тайській провінції Чонбурі, переосмислити Hilux, додавши йому повнорозмірної форми. Комплект для переобладнання розроблений як для Hilux Vigo сьомого покоління, так і для нинішнього Hilux Revo восьмого покоління, за умови, що автомобіль-донор був виготовлений після 2012 року.

Більше: Не можете дочекатися нової Toyota Hilux? Дайте своїй старій машині обличчя Fortuner вартістю $2 тисячі

Єдина недоторкана частина Hilux — це середня частина кузова. Це включає двері, дзеркала, кузовний люк та дах. Все інше було замінено на кастомні кузовні панелі, які максимально точно відтворюють зовнішній вигляд Tundra.

Деякі компоненти, такі як фари та задні ліхтарі, схоже, є оригінальними деталями Tundra. Решту було змінено за розміром та перероблено, щоб вони відповідали меншому кузову Hilux. Це неабиякий подвиг, враховуючи різницю в розмірах: найдовша Tundra сягає 252,5 дюйма (6414 мм), тоді як Hilux має максимальну довжину близько 209,6 дюйма (5325 мм).

Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче

Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче

Icon Cars Чонбурі

Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Справжня Тойота Тундра.

Передня частина отримала повний редизайн, доповнений масивною решіткою радіатора, яка домінує над обличчям у справжньому стилі Tundra. Ззаду скульптурні двері багажника та сучасне світлодіодне освітлення доповнюють цю тему.

Вигляд збоку видає всю правду: розширені крила та пропорції натякають на те, що це не повнорозмірний пікап заводського виробництва. Тим не менш, розширена посадка та неоригінальні колеса надають пікапу жорсткішого та агресивнішого вигляду, ніж будь-який варіант Hilux, навіть GR Sport.

Більше: Toyota Hilux GR Sport перетворена на автофургон, готовий до пригод

Оновлення не обмежуються кузовом. Icon Cars також встановила ліфт підвіски для збільшення дорожнього просвіту, покращуючи позашляхові можливості та візуально підкреслюючи масивність нового кузова. Однак потужність залишається стандартною. Під капотом знаходиться стандартний 2,8-літровий чотирициліндровий турбодизель від Hilux, який забезпечує солідну продуктивність, але йому бракує потужності 3,4-літрового V6 з подвійним турбонаддувом від Tundra.

Ціни та наявність

Icon Cars повідомили Carscoops, що ціна кузова Tundra для Hilux Vigo та Revo починається від 350 000 ฿ (що дорівнює приблизно 10 700 доларів США), хоча це не включає вартість більших коліс чи будь-яких модернізацій підвіски. Для довідки, новий Toyota Hilux у Таїланді коштує від 584 000 ฿ до 1 509 000 ฿ (приблизно від 17 900 до 46 200 доларів США), залежно від комплектації та обладнання.

Хоча це одна з найкомплексніших трансформацій, це не перший випадок появи комплекту, натхненного Tundra. Японський тюнер GMG Double Eight раніше пропонував простішу версію, хоча й з набагато менш вражаючим результатом.

Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче
Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче

Ви поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближчеВи поклянетеся, що це справжня тундра, поки не придивитеся ближче

Sourse: www.carscoops.com

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *