Універсал Volvo, виготовлений на замовлення, оснащений двигуном, трансмісією, гальмами та підвіскою від американського спортивного автомобіля.

- Класичний Volvo 740 GLE з серцем Corvette потрапив на аукціон.
- 5,7-літровий двигун GM LS1 V8 був модернізований для більшої потужності та довговічності на гоночній трасі.
- Як підрамники, так і гальма були замінені з донорського шасі C5 2004 року.
З'явившись на трек-день за кермом Porsche 911 GT3, усі очікуватимуть від вас вдалих результатів. Однак, якщо вас заінтригувала ідея здивувати кількох фанатів Porsche, вам сподобається цей спальний Volvo.
На перший погляд, він виглядає нічим особливим – просто звичайний, трохи пошарпаний універсал Volvo 740 1980-х років з комплектом нестандартних дисків, які здаються якось знайомими. Зачекайте, це ж колеса від Corvette? Так, це так, і кріплення, до якого вони прикручені болтами, плюс кріплення, яке змушує їх обертатися, теж від Vette.
Дивіться також: Покращений універсал Volvo від Пола Ньюмана – це спальне місце Corvette з двигуном V8
Бачите, хоча кузов, безумовно, належить універсалу Volvo 740 GLE 1990 року випуску, серцем і душею цього кастомного трек-дей-бріжака є Corvette 2004 року випуску. Двигун, шестиступінчаста механічна коробка передач, диференціал підвищеного ковзання, гальма та підвіска – все це взято від C5 Vette.
Ви, мабуть, можете собі уявити, що це був не обмін на вихідні. Збірка «Volvette», яка розпочалася у 2014 році, була завершена лише через 18 місяців, до того часу власник вклав у проект приблизно 1900 годин і тисячі доларів. Передній і задній підрамники Corvette потребували модифікації, щоб вони відповідали кузову Volvo, а торсіонну трубу потрібно було подовжити, щоб вона працювала з довшою колісною базою.










БаТ
Але це були не єдині модифікації, внесені до 740-ї моделі, яка зараз виставлена на аукціон на Bring a Trailer. Шасі отримало койловери QA1 та регульовані стабілізатори поперечної стійкості, а 5,7-літровий LS1, який з заводу мав потужність 350 к.с. (355 к.с.), був налаштований роликовим розподільним валом, головками GenX та системою змащення із сухим картером Aviaid, щоб забезпечити повне змащення навіть в екстремальних ситуаціях на треку та в поворотах автокросу.
Інтер'єр суто бізнес-класу: кондиціонер, радіо та стандартні задні сидіння були вивезені разом з оригінальною трансмісією. Замість цього ви отримуєте прилади C5, штучний тунель трансмісії та повний каркас безпеки, хоча ззаду є пара аварійних складних сидінь, щоб діти не боялися.
Це незвичайне поєднання деталей Volvo та Corvette виглядає дуже цікавим, хоча його власник не може стверджувати, що він перший, хто взявся за таке складання. Покійна легенда кіно та досвідчений гонщик Пол Ньюмен також мав квадратний універсал Volvo, побудований з потужністю Corvette.
Ньюман мав V90 1998 року випуску, але цей більш непомітний автомобіль не отримав повної заміни підвіски Corvette. Натомість він спирався на поєднання стандартних деталей та, як не дивно, компонентів Porsche 911. Голлівудська зірка також встановив турбований V6 від Buick GNX у 740 з подібними шаленими результатами, адже в швидкому універсалі можна стільки витворів бешкету.
















БаТ
Sourse: www.carscoops.com