AC Schnitzer додає агресивні аеродинамічні покращення та нижчу посадку до останнього позашляховика BMW

- AC Schnitzer удосконалює новий X3, додавши йому агресивних аеродинамічних деталей та спортивнішої посадки.
- Оновлення інтер'єру мінімальні, лише алюмінієва підставка для ніг та спеціальна ключниця.
- Поки що немає оновлень двигуна, але програмне забезпечення для підвищення продуктивності може з'явитися в пізніших оновленнях.
Четверте покоління BMW X3, можливо, ще не породило справді високопродуктивний варіант M, але це не завадило AC Schnitzer втрутитися, щоб зробити цей розкішний позашляховик трохи вражаючішим. Досвідчена тюнінг-компанія BMW продумано оновила останньому X3 візуально, покращивши стиль, який місцями є стриманим, а місцями — впевнено агресивним.
Зміни починаються спереду. Хоча AC Schnitzer не зайшов так далеко, щоб замінити великі решітки радіатора, які стали невід'ємною частиною сучасного дизайнерського стилю BMW, їм вдалося покращити загальний вигляд X3 за допомогою нового переднього спліттера та більш виражених бічних порогів. Також на даху розташоване заднє антикрило, яке витягується назовні з достатньою драматичністю, щоб привертати увагу, не виглядаючи при цьому мультяшно.
Читайте: AC Schnitzer надає Mini Cooper S вихлопних систем, яких він заслуговує
AC Schnitzer також пропонує не менше 9 різних варіантів коліс для X3, включаючи 19-, 21- та 22-дюймові варіанти. Покупці, які бажають виділити свій автомобіль, можуть обрати 10-міліметрові (0,4 дюйма) проставки під колеса на всіх чотирьох кутах, що гарантує, що нові колеса будуть добре розміщуватися в арках. Нові колеса доповнені спеціальними занижувальними пружинами для моделей 20 xDrive, 20d xDrive, 40d xDrive та M50 xDrive, що знижує висоту дорожнього просвіту на 25 мм (1 дюйм) на всіх чотирьох кутах.
Всередині оновлення більш стримані. Єдиними помітними змінами є нова алюмінієва підставка для ніг та перероблений тримач ключів. Це небагато, але щось.















Враховуючи, що новий X3 недовго на дорогах, ймовірно, що пізніше з'являться додаткові налаштування салону та продуктивності. Наразі жодних налаштувань двигуна чи оновлень програмного забезпечення не оголошено.
Пропоновані оновлення не такі вже й дешеві. Занижені пружини обійдуться вам у 539 євро (632 долари). Якщо ви хочете повний пакет коліс та шин, будьте готові заплатити до 5590 євро (6555 доларів). Тільки новий передній спліттер коштує 1790 євро (2099 доларів), бічні пороги – 790 євро (926 доларів), а заднє антикрило – 519 євро (608 доларів). AC Schnitzer не винаходить X3 заново, але пропонує достатньо можливостей, щоб виділити його з натовпу, хоча й за свою ціну.
















Sourse: www.carscoops.com