Модифікований Ле-Ман був адаптований для фільму 2005 року «XXX: State of the Union» за участю Семюеля Л. Джексона та Айс К'юба.

- Один з п'яти кастомних Pontiac 1967 року випуску, побудованих для фільму 2005 року з Семюелем Л. Джексоном, виставлено на продаж.
- Цей мінливий значок GTO у Ле-Мані використовувався для просування XXX: State of the Union.
- Модифікації включають зрізаний дах, нестандартний інтер'єр, 22-дюймові колеса та V8 з уприскуванням палива.
Купівля чотириколісної зірки з вашого улюбленого фільму може бути дорогою справою – п'ять років тому хтось заплатив 3,7 мільйона доларів за Ford Mustang 390 GT 1968 року випуску, який з'явився у фільмі «Булліт». Але приблизно за 2,5 відсотка від цієї суми ви могли отримати ще один класичний масл-кар 1960-х років із зв'язками в Голлівуді.
Повідомляється, що цей Pontiac 1967 року є одним із кількох подібних автомобілів, побудованих для фільму «XXX: Стан країни» 2005 року, другого з трьох досить жахливих фільмів, які більшість із нас, на щастя, забули. На першому та третьому місцях знімався Він Дізель, але Семюел Л. Джексон взяв на себе головну роль у фільмі «Стан країни», який один рецензент назвав настільки дурним, що «мультфільми «Дорожній бігун» виглядають як спеціальні випуски National Geographic».
Дивіться також: Хтось витратив 1,2 мільйона доларів на створення найкрутішого Pontiac GTO, який ви коли-небудь бачили
Як і Дізель у першому фільмі, Джексон їздить на GTO 1967 року випуску, але хоча «Коза» Дизеля була лише трохи модифікована та виконана у стилі 1980-х, автомобіль Джексона повністю втілив тенденції кастомізації середини 2000-х, що пояснює його зміну кольору кузова та 22-дюймові колеса. Серед інших особливостей — зрізаний дах та ракети, заховані за фарами.
Як повідомляється, команда фільму замовила п'ять моделей, які разом займалися б зйомками, а також рекламною роботою після виходу фільму в кінотеатрах. Хоча це мав бути GTO, VIN-код цього автомобіля розшифровується як Pontiac Le Mans, що має сенс. Обидва автомобілі були фактично модифікованими варіаціями Pontiac Tempest, хоча до 1967 року вони продавалися як окремі моделі, і було б божевіллям розбирати справжній GTO, коли донор для Ле-Мана, ймовірно, коштував вдвічі дешевше.











Класика автомобілів
У стандартному вигляді такі деталі, як інші задні ліхтарі та вентиляційні отвори за дверима, як у Ле-Мані, видали б усю історію автомобіля, але його збірка була настільки ретельною, що від оригінального автомобіля все одно мало що залишилося.
Під капотом знаходиться малоблоковий двигун V8 з уприскуванням палива, якого точно не було в наявності в 1967 році, а інтер'єр був повністю перероблений з неприємною кастомною приладовою панеллю та сміховинною фальшивою цифровою панеллю (Apple не випускатиме iPad ще п'ять років). Семюел Л. Джексон точно постарів краще.
Якщо говорити про колекційні кіноштуки, то це навряд чи можна назвати машиною рівня Буллітта, але й ціна теж. Автосалон Motorcar Classics у Фармінгдейлі, штат Нью-Йорк, хоче за цей автомобіль 94 900 доларів, хоча за 15 тисяч доларів дешевше той самий автосалон продасть вам більш стоковий GTO з першого фільму XXX.
Який кінокар ви б купили, якби мали таку можливість та необмежені кошти? Залиште коментар нижче та повідомте нам.
















Класика автомобілів
Sourse: www.carscoops.com