Модифікації, дозволені для дорожнього руху, роблять Countryman більш схожим на своїх колег по ралійній їзді, що підкорюють пустелю.

- Delta4x4 та X-Raid створили широкофюзеляжний Mini Countryman з покращеними позашляховими характеристиками.
- Міцна конструкція наразі є концепцією, але компанія відкрита для виробництва обмежених серій.
- Дослідження, схоже, базується на версії для електромобілів, але, ймовірно, воно також буде сумісне з двигунами внутрішнього згоряння.
Mini Countryman зазвичай вважається позашляховиком, орієнтованим на дорожні умови, але завдяки експертам з бездоріжжя Delta4x4 та команді-переможцю ралі «Дакар» X-Raid, його переосмислили у щось набагато екстремальніше, але водночас дозволене для дорожнього руху. Ця радикальна конверсія, наразі представлена як цифровий концепт, потенційно може бути втілена в життя обмеженою кількістю автомобілів, якщо буде достатньо інтересу.
Більше: Концепт BMW M2 Dakar настільки хороший, що аж шкода, що це просто першоквітневий жарт
Нещодавно ці дві компанії показали пакет тюнінгу Mini Countryman X-Raid, який включав низку оновлень, таких як нові колеса, шини, ліфт підвіски та кілька привабливих помаранчевих наклейок. Однак ці налаштування були лише розминкою, і незабаром вони заглибилися у створення версії, натхненної переможцями ралі-рейсингу пустелі X-Raid.
Від першоквітневого жарту до реального проєкту
За даними X-Raid, ідея виникла як першоквітневий жарт, але швидко перетворилася на реальний проєкт. Родзинкою екстер'єру є розширені передні та задні крила, які додають компактному позашляховику ширину на 200 мм (7,9 дюйма). Захист задньої панелі захищає передній бампер від незначних зіткнень, а додаткові світлодіоди на решітці радіатора та даху перетворять ніч на день.
Багажник на даху забезпечує додаткове місце для туристичного спорядження, такого як снігові гусениці, повнорозмірне запасне колесо та кілька баків. Крім того, Delta4x4 додала відділення для зберігання в стилі Defender на задніх бічних вікнах, а також декоративні ремені на капоті та задніх дверях. Як завершальний штрих, кузов оздоблено матово-сірим відтінком з помаранчевою графікою.










Дельта4×4 / Фейсбук
Під капотом Mini Countryman справи виглядають ще серйозніше. Тепер він їздить на 18-дюймових легкосплавних дисках Delta4x4 Hanma, обтягнутих надміцною всюдихідною гумою від Loder. У поєднанні з налаштованою для ралі підвіскою, яка додає додаткові 50 мм (2 дюйми) дорожнього просвіту, цей позашляховик готовий до чогось більшого, ніж просто випадкова гравійна дорога.
Більше: Концепт Dacia Duster Soul Of Dakar може надихнути майбутні моделі спеціального випуску
X-Raid не згадав про жодні покращення продуктивності, але, судячи з рендерингу, базовою моделлю, схоже, є повністю електричний Mini Countryman SE All4. Ця версія оснащена двомоторною повнопривідною установкою, яка видає 308 к.с. (230 кВт / 313 к.с.) і живиться від акумулятора ємністю 66,5 кВт·год, що забезпечує запас ходу 341 км. Тим не менш, модифікації, ймовірно, сумісні з будь-яким варіантом Countryman, включаючи гібридну версію з 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом.
Можливість випуску обмеженого випуску
Хоча автомобіль все ще є концептом, X-Raid та Delta4x4 натякнули на можливість «дрібносерійного виробництва», якщо попит клієнтів буде достатньо високим. Сподіваємося, що рендери знайдуть відгук у більш авантюрних власників Mini Countryman, що дозволить створити цю модель, натхненну ралі «Дакар», на дорогах. Незважаючи на свою дику позицію, компанія підтвердила, що це «пакет, легальний для дорожнього руху».
Попередні повідомлення також свідчать про те, що сама Mini працює над більш міцною версією Countryman, хоча деталі щодо цього поки що залишаються нечіткими. Поки що нам доведеться почекати і подивитися, чи стане ця шалена версія реальністю.

Sourse: www.carscoops.com