Модуль продуктивності ABT Power S наближає модель Audi Sport з двигуном V6 до рівня RS.

- Audi S5 Avant отримав покращення продуктивності, шасі та аеродинаміки від ABT.
- М’який гібридний 3,0-літровий турбодвигун V6 тепер генерує 435 к.с. та 442,5 фунт-фут крутного моменту.
- Спортивний універсал розташований ближче до землі та їздить на нових 20-дюймових легкосплавних дисках.
Новий Audi A5 вже з'явився, стаючи наступником A4 з більш виразним стилем та безліччю технологій. До появи довгоочікуваного RS5, S5 є чинним королем модельного ряду, що робить його ідеальною базою для тюнінгової роботи ABT Sportsline. Перший пакет для S5 включає поєднання аеродинамічних налаштувань, налаштувань шасі та підвищення продуктивності, наближаючи його до RS.
Почнемо з хорошого – двигуна. Команда ABT вдихнула нове життя в 3,0-літровий V6 з турбонаддувом та м’якою гібридною системою. Тепер двигун видає 435 к.с. (324 кВт / 440 к.с.) та 600 Нм (442,5 фунт-фут) крутного моменту. Це вражаючі 72 к.с. (54 кВт) та 50 Нм (37 фунт-фут) більше, ніж у стандартної версії, і все це завдяки модулю продуктивності ABT Power S.
Більше: Audi RS4 Avant Edition 25 років прощається з оновленнями потужності та шасі
Цікаво, що потужність модифікованого S5 Avant лише на 9 к.с. (7 кВт) менша, ніж у попереднього RS4 Avant, тоді як крутний момент ідентичний. Звичайно, потужність передається на всі чотири колеса через автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням S tronic та спортивний диференціал quattro.
Додаткова потужність поєднується із заниженими пружинами, що наближає спортивний універсал до землі до 25 мм (1 дюйм). Крім того, є новий комплект 20-дюймових легкосплавних дисків ABT Prime з п'ятьма спицями та глянцевим чорним покриттям.











Нові колеса та знижена посадка – не єдині оновлення, які відрізняють тюнінгований ABT S5 Avant від стандартної моделі. Шанувальники Audi Sport помітять тонкий, але ефективний аеродинамічний пакет, який включає передній спліттер, глянцеві чорні акценти навколо повітрозабірників бампера та подовжений задній спойлер. На додачу до всього, задній дифузор тепер містить чотири вихлопні труби з нержавіючої сталі, кожна з яких має діаметр 102 мм (4 дюйми) та має матово-чорне покриття.
Більше: Новий Audi A5L перетворився на справжній седан
Всередині ABT зробила кілька вишуканих оновлень, таких як спеціальні килимки для підлоги, підсвічена кнопка старт-стоп та накладки на пороги дверей. В іншому салон зберігає свою стандартну спортивну атмосферу, зі спортивними сидіннями з шкіряною обробкою та крутими вставками під замшу. На зображенні також є потрійний екран, який покриває кожен сантиметр приладової панелі.
Хоча ABT обрала для фотосесії S5 Avant (більш практичний універсал), той самий пакет тюнінгу має бути сумісний з седаном S5, єдиним кузовом, що пропонується в Північній Америці, тільки без заднього спойлера.
Повний комплект ABT Sportsline коштує 14 900 євро (що еквівалентно 16 900 доларам США), включаючи місцеві податки, але не забудьте врахувати вартість встановлення. Базова ціна Audi S5 Avant у Німеччині починається від 80 150 євро (90 700 доларів США), але вам не завадить дотримуватися цієї базової ціни, як тільки ви почнете обирати опції.

















ABT Sportsline
Sourse: www.carscoops.com