Трансформація вражає, хоча не всім подобаються екстремальні падіння та агресивні кути розвалу.

- T-Demand представила модифіковані електромобілі Tesla Model 3 та Y з екстремально низькою кузовною посадкою.
- Обидва електромобілі оснащені спеціальною пневматичною підвіскою, модернізованими гальмами та легкосплавними дисками, що встановлюються на вторинному ринку.
- Модернізація шасі надає перевагу агресивному стилю, а не зручності використання, і має високу ціну.
Хоча Tesla зазвичай надає перевагу мінімалістичному дизайну над дикою кастомізацією, це не завадило деяким тюнерам зробити її електромобілі набагато драматичнішими. Японська компанія T-Demand, найбільш відома модифікацією Toyota та Lexus, тепер зосередила свою увагу на Tesla Model 3 та Model Y, привнісши з собою характерно низький стиль.
Вірний своєму корінню, T-Demand оснастив обидва автомобілі Tesla своїми фірмовими компонентами підвіски, кардинально змінивши їхню стійкість. Результат? Два електромобілі, які їздять набагато нижче, ніж будь-що, що коли-небудь сходило з конвеєра Фрімонта.
Більше: Toyota Crown Signia перетворилася на універсал, яким вона завжди мала бути
Починаючи з Tesla Model Y Juniper, електричний кросовер оснащений новим комплектом 21-дюймових легкосплавних дисків, взутих у низькопрофільні шини Nitto (245/35R21). Завдяки спеціальній пневматичній підвісці дорожній просвіт зменшився до рівня спортивного автомобіля, що робить Model Y більше схожим на свого брата Model 3.
Він не просто нижчий, але й ширший завдяки крутому негативному розвалу коліс у 5,5 градуса на обох осях. T-Demand на цьому не зупинився, додавши комплект потужних гальм із 380-міліметровими (15-дюймовими) дисками та шестипоршневими супортами.
Модель 3 Highland опускається ще нижче
Model 3 Highland дотримується тієї ж теми, але з покращеними характеристиками. Вона оснащена 20-дюймовими легкосплавними дисками в парі з подовженими шинами 255/30R20 та має ще агресивнішу розвал-сходження: 8 градусів негативного розвалу спереду та 9 градусів ззаду.
Цей седан також має спеціальні важелі підвіски (ProArm) та триступеневу пневматичну підвіску з регулюванням висоти (ProDamper Airsus). У найнижчому положенні «черево» Tesla ледве виступає над асфальтом, що робить його найкращим варіантом для гладких японських автомагістралей, а не для типових вулиць з лежачими поліцейськими та вибоїнами.


Обидва демонстраційні автомобілі були виготовлені на заводі Man'z та базуються на задньопривідних варіантах. Вони мають білий колір, стандартні кузовні панелі та електричну трансмісію з одним двигуном, тому вони зосереджені на візуальних покращеннях та покращенні підвіски, а не на продуктивності.
Чистий вигляд, висока ціна
Звісно, досягнення такої екстремальної стійки коштує недешево. Базовий комплект пневматичної підвіски, який включає систему регулювання тиску, коштує 780 000 ¥ (5400 доларів США). Додайте повні компоненти підвіски ProArm, і ви отримаєте додаткові ¥1 204 500 (8400 доларів США). Комплект високопродуктивних гальм додає ще ¥1 280 400 (8900 доларів США), і це ще до того, як ви додасте нові колеса та шини.
Детальніше: Європейці покінчили з Tesla, окрім однієї країни, яка не може перестати купувати
Усі вищезазначені ціни вказані до сплати податків і не включають встановлення. Для клієнтів із США, зацікавлених у ввезенні цього автомобіля в японському стилі до США, ми звернулися до американського підрозділу T-Demand за пропозицією, але відповіді ще не отримали.
Розтягнутий вигляд підкорить не всіх, особливо враховуючи те, що він йде на шкоду повсякденній практичності та не пропонує жодних реальних переваг у продуктивності. Тим не менш, немає сумнівів, що наднизька посадка привертає увагу та, ймовірно, викличе не одне двозначне ставлення, скрізь, де вона з'явиться.










T-Попит
Переглянути цей пост в Instagram
Sourse: www.carscoops.com