Єдине, чого бракує позашляховому перетворенню Frontera Gravel, це система повного приводу.

- Opel представив Frontera Gravel – позашляховик з унікальними позашляховими модифікаціями.
- Ця унікальна модель може надихнути на нову авантюрну комплектацію позашляховика Frontera.
- Незважаючи на свій міцний зовнішній вигляд, дослідження зберегло передньопривідну конфігурацію серійної моделі.
Хоча більшість власників позашляховиків не наважилися б з'їхати з тротуару, бажання виглядати так, ніби вони можуть, ще ніколи не було таким сильним. Щоб не відставати від тенденції, підрозділ Opel компанії Stellantis представив концепт Frontera Gravel – міцну версію сімейного позашляховика, яка натякає на більш авантюрний рівень комплектації в майбутньому.
Розроблений у дизайнерському центрі Opel у Руссельсхаймі, унікальний концепт був створений за участю «спільноти ентузіастів» та зібраний у співпраці з фахівцями з тюнінгу автоспорту BlackFish та XS.
Більше: Stellantis перетворює свій найдешевший позашляховик на будиночок на дереві з краєвидом
Frontera Gravel одразу виділяється завдяки лінійці аксесуарів, натхненних позашляховими автомобілями: багажник на даху Thule Canyon XT, додаткові світлодіодні ліхтарі на капоті та даху, лебідка, встановлена спереду, бічний багажний відсік і навіть снігові гусениці, прикріплені до задніх стійок. Він також їздить на 16-дюймових колесах Borbet CWE, обутих у всюдихідні шини BFGoodrich, що допомагає йому виглядати належним чином, навіть якщо він ніколи не залишає парковку кемпінгу.
Кузов оздоблений матовою обгорткою кольору Desert Stone, що контрастує з чорним капотом і дахом. Помаранчеві акценти присутні на захисних пластинах, корпусах дзеркал, багажнику на даху та емблемах, а доповнюють пакет індивідуальні наклейки. У салоні сидіння з мікрофібри мають відповідні помаранчеві деталі, а чорна обшивка стелі додає міцності та міцності.
Електричний, передній привід і… здатний рухатися по м’якій дорозі?










Опель
Opel підтвердив, що Frontera Gravel базується на серійному Frontera Electric, який постачається лише з переднім приводом. Хоча це не зовсім позашляховий автомобіль, Opel наполягає, що концепт може впоратися з «пригодами на м’якій дорозі» завдяки низькому центру ваги та значному крутному моменту.
Найпотужніша версія Frontera Electric оснащена одним двигуном потужністю 154 к.с. (156 к.с. / 115 кВт) та акумулятором ємністю 54 кВт·год, що забезпечує запас ходу до 400 км (249 миль). Він не зовсім готовий для бездоріжжя, але його має бути достатньо для жвавого відпочинку на вихідні, якщо припустити, що ваше уявлення про пересічену місцевість включає гравійні стежки та небагато іншого.
Повний привід залишається поза увагою
На жаль, Opel, схоже, не зацікавлений у повнопривідній Frontera, що може статися з додаванням електрифікованої задньої осі до версії з м’яким гібридом. Це рішення вже було застосовано до Jeep Avenger 4Xe та Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, і незабаром знайде своє застосування в майбутньому Fiat Grande Panda 4×4.
Більше: Stellantis перетворює маленький позашляховик на електричну зброю для ралі
Frontera Gravel дебютує публіці 30 травня на заході XS Carnight у Вертерзеї, Австрія. Хоча офіційно це концепт, серійна версія виглядає цілком реальною можливістю. Opel може використовувати її для конкуренції з аналогічними міцними комплектаціями, такими як майбутній варіант Dacia Duster, натхненний ралі «Дакар».
Ребекка Райнерманн, віце-президент з маркетингу Opel та Vauxhall, заявила: «Новий Opel Frontera вже вражає. Він міцний, практичний та ідеально підходить для сімей та щоденних пригод. Але з виставковим автомобілем Frontera GRAVEL ми розширили межі, уявляючи собі міцнішу, сміливішу та новаторську версію. Цей концепт створений, щоб розпалити нашу фан-базу та перевірити попит на сміливішу та міцнішу Frontera в майбутньому. Йдеться про свободу, пригоди, азарт та розширення меж».

Sourse: www.carscoops.com