Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі

Цей неймовірний позашляховик розпочав своє життя як BMW X5, перш ніж перетворився на піднятого, рептильного громила з позашляховим стилем.

Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі

  • Значно модифікований BMW X5 першого покоління зараз виставлений на продаж на eBay.
  • Він має нестандартний капот, широкі крила та обшивку ручної роботи в стилі рептилій.
  • Позашляховик також отримав підняту підвіску та перепрограмований двигун V8 потужністю 400 к.с.

Не щодня можна побачити двадцятирічний позашляховик BMW, який виглядає так, ніби щойно зійшов з кастингу для фільму «Божевільний Макс». Оригінальний BMW X5 E53, представлений 26 років тому, напрочуд добре витримав свої чисті, мускулисті пропорції. Тим не менш, один британський власник вирішив, що «витонченість» — це не зовсім те, чого він прагнув.

Вони повністю оновили X5 4.8iS, який був майже найближчим до справжньої моделі M для E53, починаючи з нестандартного капота та ручної текстурованої обробки всього кузова. Результат привертає увагу в усіх сенсах, незалежно від того, чи захоплюєтесь ви ним, чи просто бентежитеся.

Більше: BMW привносить класичний дизайн Sharknose у ICE X5 2027 року

Перше, що привертає вашу увагу, це передня частина, яка тепер має дивний профіль, схожий на морду. Решітка радіатора BMW розташована вище, ніж зазвичай, на опуклому капоті, що надає всій носовій частині тваринного вигляду. Цей незвичайний і дещо суперечливий дизайн був реалізований шляхом вирізання оригінального капота та зварювання алюмінієвих секцій для підняття центральної частини.

Щоб відповідати ефектному капоту, виробник додав спеціальні розширювачі крил зі скловолокна з обох кінців, плавно інтегровані в двері та бампери. А ще є текстура. Весь екстер'єр покритий фарбою Raptor та ретельно оброблений вручну, щоб імітувати вигляд лускатої шкіри.

Ще однією родзинкою є 18-дюймові колеса KMC, взуті в 33-дюймові шини для грунтових доріг. Вони поєднані з ліфт-китом та дугами захисту задньої панелі, що надає X5 вигляду, гідного загартованого позашляховика.

Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі

Ми знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночі

Фотографії Custombeast / eBay

Під капотом знаходиться 4,8-літровий V8, найпотужніший двигун, запропонований у цьому поколінні X5. Він видавав 355 к.с. (265 кВт / 360 к.с.) на заводі, але завдяки перепрограмуванню ЕБУ тепер його потужність наближається до 400 к.с.

Штатну пневматичну підвіску було знято та замінено фіксованими пружинами, які знижують передню частину на 65 мм (2,6 дюйма), а задню – на 50 мм (2 дюйми). На всіх чотирьох колесах встановлені гальма Brembo, а вихлопну систему модифіковано для більш агресивного звуку.

Більше: BMW серйозно поставилися до створення цього дивного поєднання купе-кросовера X5 та Z4

Усі ці модифікації зайняли три місяці, а автомобіль було завершено на початку 2019 року. З того часу X5 залишається у того самого власника, і тепер він продається на eBay. Згідно з оголошенням, «фотографії не передають повноти цього автомобіля порівняно з тим, що можна побачити наживо».

Незважаючи на значно модифікований зовнішній вигляд, цей X5 використовувався для щоденних поїздок, а одометр зараз показує 102 000 миль (164 153 км). Продавець стверджує, що він має повну історію обслуговування та що більшість компонентів належним чином обслуговувалися.

Виробник, якому досі належить автомобіль, виставив його на продаж за 24 950 фунтів стерлінгів (33 800 доларів США). Це чимала ціна для X5 першого покоління, незалежно від того, наскільки він модифікований. Тим не менш, це вигідна покупка порівняно з вражаючою ціною, яка колись була прикріплена до надрідкісного BMW Sbarro XX5 кілька років тому.

Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі
Ми знали, що не варто годувати BMW після півночі

Ми знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночіМи знали, що не варто годувати BMW після півночі

Фотографії Custombeast / eBay

Sourse: www.carscoops.com

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *