Новий аеродинамічний комплект не лише для показухи, але й, як кажуть, ще більше покращить аеродинаміку хот-хетча.

- HKS представляє новий аеродинамічний комплект з функціональними покращеннями для Toyota GR Yaris.
- Комплект, орієнтований на трек, включає карбонове крило, сплітер та плавники для покращення продуктивності.
- GR Yaris, оснащений комплектом HKS, вже бере участь у гонках Super Endurance Series в Японії.
Гарячі хетчбеки навряд чи можна назвати більш захопливими, ніж Toyota GR Yaris. Оснащений потужним трициліндровим двигуном з турбонаддувом і повним приводом, це справжній ралійний автомобіль для доріг. З моменту появи GR Yaris на ринку п'ять років тому, ринок запчастин активно пропонував оновлення, і хоча багато хто прагнув отримати більше потужності від двигуна, HKS зосередився на аеродинаміці у своєму останньому пакеті.
Відомий як комплект Type-S Gen2, він не лише робить оновлений GR Yaris більш агресивним, але й покращує його аеродинаміку. Для тих власників, які люблять використовувати свої автомобілі на треку, ці оновлення можуть бути абсолютно ідеальними.
Читайте: Toyota GR Yaris щойно отримала кілька суттєвих оновлень
Зміни починаються з передньої частини, де HKS розробила виражений новий сплітер, виготовлений переважно з GFRP, або полімеру, армованого скловолокном, який включає торцеві пластини з вуглецевого волокна та надає автомобілю більш агресивного вигляду. Також кажуть, що він збільшує притискну силу на передній осі.
Потім HKS застосувала свою магію до бокових частин Yaris, розробивши нові «спідниці», також виготовлені з того ж GFRP. А ще є задня частина. З даху тягнеться повністю вуглецеве антикрило з вертикальними стійками у формі лебединої шиї для максимізації притискної сили. Доповнюють нове антикрило аеродинамічні накладки по обох краях заднього бампера з вуглепластиковими ребрами.

Ці доповнення не лише для похвали на парковках. HKS стверджує, що ці деталі сприяють значним покращенням аеродинаміки, хоча й не надала точних даних щодо притискної сили. Тим не менш, GR Yaris з повною комплектацією вже бере участь у змаганнях японського класу Super Endurance Series ST-2 2025 року, який є таким же хорошим випробувальним стендом для реальних умов, як і будь-який інший.
У Японії ціна спліттера становить 165 000 єн (близько 1148 доларів), тоді як бічні пороги та заднє крило коштують по 132 000 єн кожен (приблизно 918 доларів за штуку). Поки що немає офіційної інформації про те, чи будуть ці деталі доступні в усьому світі, тому шанувальникам GR Yaris за межами Японії, можливо, доведеться почекати — або знайти креативні способи їх імпорту.






Sourse: www.carscoops.com