Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів

Хто б міг подумати, що культовий кемпер може виглядати так круто, сидячи на посадкових полозах

Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів

  • Класичний VW T1 та гелікоптер Airbus H125 послужили основою для унікальної конструкції.
  • Проєкт надано Чаком Юргеном Тешке, який працює в сфері технічного обслуговування літаків.
  • Дике створіння не зможе літати, але слугуватиме витвором мистецтва та темою для розмови.

У світі не бракує проектів «диких задніх дворів», але мало кому вдається поєднати шарм вінтажних автомобілів з абсурдністю літаків так, як у цьому випадку. Volkswagen T1 – безумовно, найкультовіший фургон усіх часів, започаткувавши довгу лінійку, яка тепер включає Transporter, Multivan і сучасний електричний ID. Buzz.

Хоча більшість збережених екземплярів любовно реставруються та перетворюються на кемпери, один будівельник у Штатах обрав зовсім інший шлях, перетворивши класичний автобус VW на витвір мистецтва у формі гелікоптера.

Це надзвичайно специфічне творіння виникло з ідей (та інструментів) Чака Юргена Тешке з Альберти, Канада, який має 38 років досвіду обслуговування літаків. На жаль, попри те, на що може сподіватися ваша внутрішня дитина, цей не літає. Це статична інсталяція, побудована виключно для того, щоб прикрасити задній двір власника, хоча на перший погляд вам можна пробачити, якщо ви подумаєте інакше.

Більше: Два VW Type 2 об'єдналися, щоб створити епічний кемпер на базі Audi S3

Його приземлений статус не робить його менш цікавою темою для розмови. Як показує Instagram Чака, все почалося з сильно модифікованого креслення легкого багатоцільового гелікоптера Airbus H125. Після того, як це було вирішено, він знайшов утилізований літак-донор, а потім і обшивку пошарпаного автобуса VW Bus T1 з розділеними вікнами. Жоден з них не був у найкращому стані, що лише зробило їх ще більш ідеальними для цього дивовижного комбінованого поєднання.

Донорський фургон пройшов серйозну реорганізацію, щоб його кузов гармонійно поєднувався із задньою частиною фюзеляжу гелікоптера. Оригінальні отвори для фар були збільшені для покращення видимості, а на дах були додані додаткові вікна, що залишалося вірним відкритому, повітряному стилю класичного дизайну VW.

Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів
Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів

Гелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетівГелікоптер VW, який пройшов розробку Airbus, але не злетів

Чак Юрген Тешке / Instagram

Класичний автобус VW, можливо, й втратив свої розсувні двері, але в салоні все ще залишилося достатньо місця для будь-якого незвичайного використання, яке забажає його власник. Передній бампер пофарбували в білий колір, щоб він відповідав посадковим полозкам гелікоптера, що поєднувало образ. Щоб завершити образ, вся машина отримала чітке двоколірне забарвлення з червоними смужками, що щільно нагадує вінтажну естетику з потрібною кількістю стилю.

Більше: VW Transporter T1 «Sofie» 1950 року випуску – найстаріший відомий екземпляр, що існує

Залишилося лише прикріпити лопаті ротора, а це зачекає, поки всю установку можна буде вивезти з гаража. Зі збереженим горбом двигуна та заднім стабілізатором, конструкція переконливо грає роль справжнього літака, що достатньо, щоб обдурити багатьох користувачів інтернету.

Розділ коментарів Чака сповнений людей, які запитують, чи він насправді літає. На жаль, відповідь – ні. Згідно з правилами безпеки та реальністю фізики, цей гібрид ніколи не мав на меті злітати з землі.

Цікаво, що цей комбінований проект VW Bus насправді є четвертим творінням у триваючій сазі Чака «Frankencopter». В одному з його ранніх творінь передня кабіна трактора поєдналася з фюзеляжем та компонентами справжнього гелікоптера, в результаті чого виникло те, що можна назвати лише найперевершенішим витвором садового мистецтва в історії сільського господарства.

Переглянути цей пост в Instagram

Публікація, якою поділився Чак Юрген Тешке (@chuckteschke)

Переглянути цей пост в Instagram

Публікація, якою поділився Чак Юрген Тешке (@chuckteschke)

Sourse: www.carscoops.com

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *