Огляд та тест-драйв Changan CS75 Plus четвертого покоління: технічні характеристики, оснащення, опції, як керується та їде

Autonews зазнав Changan CS75 Plus нового покоління. Плюси та мінуси кросовера Changan CS75 Plus пережив покоління і до кінця року офіційно з'явиться в Росії.Changan CS75 Plus Changan CS75 Plus (Фото: Autonews)

У Росії за 2024 рік продано трохи більше 106 тис. машин Changan, і це впевнене п'яте місце серед усіх виробників.

Модель CS75 Plus добре відома в Росії, в минулому році був представлений рестайлінг попереднього, третього покоління.

За час бліц-тесту нам вдалося перевірити машину за декількома параметрами: динаміка, гальмування, об'їзд перешкод і швидкісні віражі.

Зовні кросовер змінився не сильно — дизайн відображає корпоративний стиль бренду.

Примітно, що у автомобіля немає відверто безглуздих візуальних елементів, зникла навіть імітація вихлопних труб. кузовні панелі під час їзди.

Усередині ж зміни помітні набагато сильніше, змінилося буквально все. Селектор коробки передач переїхав з центральної консолі на місце правого підрульового перемикача. CS75 Plus, але не цілком, а тепер місію з позбавлення від «живих» кнопок можна вважати повністю завершеною.

На центральній панелі – три екрани: передньому пасажиру буде чим зайняти себе в дорозі. Тим більше, що тут каскад інтерактивних фішок та можливість відображати на дисплеї вміст смартфонів.

Центральний тунель, що відокремлює водія від сусіда, схожий на тунелі старших, більш дорогих і преміальних моделей Avatr.

Матеріали оздоблення інтер'єру виглядають дорого, вони тактильно приємні і не створюють відчуття одноразовості.

За першими враженнями профіль крісла непоганий, підголовник виконаний окремо, а не вбудований у спинку сидіння. Це набагато зручніше для високих водіїв.

У пасажирського переднього крісла з'явилася отоманка, покликана підвищити комфорт, а заразом і статусність машини.

Для задніх сідоків — величезний запас місця за всіма напрямками: три дорослі люди спокійно сядуть поруч, не штовхаючись ліктями і не впираючись колінами в спинки передніх сидінь.

Багажник — місткий, візуально має влізти три великі валізи і якась дрібниця, якщо не забивати вантажний відсік під дах. Усі атрибути сімейного кросовера на місці: поличка, органайзер, бокси та гачки.

Changan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 PlusChangan CS 75 Plus Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews)Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews)Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews)Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews) 75 Plus(Фото: Autonews)

Машини пропонуються з двома варіантами двигунів: менш потужний — 1,5 л з віддачею 185 л.

У Китаї автомобіль представлений тільки з переднім приводом, але не виключено, що в Росії дебютує і повнопривідна модифікація.

У Чунцин нам вдалося протестувати лише більш потужну версію Changan CS75 Plus.

Безумовно, щоб зрозуміти, як автомобіль поїде по наших дорогах, в ряді випадків, як і раніше, що нагадує напрямки, доведеться дочекатися повноцінного тест-драйву в Росії. пілота вмиватися своїм потом при активній руління на високих швидкостях.

Ціни на автомобіль поки не названі, вони будуть відомі ближче до старту продажу.

Changan CS75 Plus попереднього покоління з мотором 2 л у офіційних дилерів продається щонайменше за 2,5 млн руб. з урахуванням спеціальних маркетингових програм. Боку — дешевшати машини точно не будуть, а навпаки, недаремно кажуть, що це не автомобілі так дорого коштують, а ми з вами мало заробляємо?

Це цікаво:

Відчуй себе молодшим.

3 ряди, 7 місць, 143 л.

Перший тест Haval H7: 10 аргументів за і проти та до чого тут Dargo

Автори Теги

Sourse: www.autonews.ru

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *