Autonews зазнав Changan CS75 Plus нового покоління. Плюси та мінуси кросовера Changan CS75 Plus пережив покоління і до кінця року офіційно з'явиться в Росії. Changan CS75 Plus
У Росії за 2024 рік продано трохи більше 106 тис. машин Changan, і це впевнене п'яте місце серед усіх виробників.
Модель CS75 Plus добре відома в Росії, в минулому році був представлений рестайлінг попереднього, третього покоління.
За час бліц-тесту нам вдалося перевірити машину за декількома параметрами: динаміка, гальмування, об'їзд перешкод і швидкісні віражі.
Зовні кросовер змінився не сильно — дизайн відображає корпоративний стиль бренду.
Примітно, що у автомобіля немає відверто безглуздих візуальних елементів, зникла навіть імітація вихлопних труб. кузовні панелі під час їзди.
Усередині ж зміни помітні набагато сильніше, змінилося буквально все. Селектор коробки передач переїхав з центральної консолі на місце правого підрульового перемикача. CS75 Plus, але не цілком, а тепер місію з позбавлення від «живих» кнопок можна вважати повністю завершеною.
На центральній панелі – три екрани: передньому пасажиру буде чим зайняти себе в дорозі. Тим більше, що тут каскад інтерактивних фішок та можливість відображати на дисплеї вміст смартфонів.
Центральний тунель, що відокремлює водія від сусіда, схожий на тунелі старших, більш дорогих і преміальних моделей Avatr.
Матеріали оздоблення інтер'єру виглядають дорого, вони тактильно приємні і не створюють відчуття одноразовості.
За першими враженнями профіль крісла непоганий, підголовник виконаний окремо, а не вбудований у спинку сидіння. Це набагато зручніше для високих водіїв.
У пасажирського переднього крісла з'явилася отоманка, покликана підвищити комфорт, а заразом і статусність машини.
Для задніх сідоків — величезний запас місця за всіма напрямками: три дорослі люди спокійно сядуть поруч, не штовхаючись ліктями і не впираючись колінами в спинки передніх сидінь.
Багажник — місткий, візуально має влізти три великі валізи і якась дрібниця, якщо не забивати вантажний відсік під дах. Усі атрибути сімейного кросовера на місці: поличка, органайзер, бокси та гачки.
Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews)Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews)Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews)Changan CS 75 Plus(Фото: Autonews) 75 Plus(Фото: Autonews)
Машини пропонуються з двома варіантами двигунів: менш потужний — 1,5 л з віддачею 185 л.
У Китаї автомобіль представлений тільки з переднім приводом, але не виключено, що в Росії дебютує і повнопривідна модифікація.
У Чунцин нам вдалося протестувати лише більш потужну версію Changan CS75 Plus.
Безумовно, щоб зрозуміти, як автомобіль поїде по наших дорогах, в ряді випадків, як і раніше, що нагадує напрямки, доведеться дочекатися повноцінного тест-драйву в Росії. пілота вмиватися своїм потом при активній руління на високих швидкостях.
Ціни на автомобіль поки не названі, вони будуть відомі ближче до старту продажу.
Changan CS75 Plus попереднього покоління з мотором 2 л у офіційних дилерів продається щонайменше за 2,5 млн руб. з урахуванням спеціальних маркетингових програм. Боку — дешевшати машини точно не будуть, а навпаки, недаремно кажуть, що це не автомобілі так дорого коштують, а ми з вами мало заробляємо?
Це цікаво:
Відчуй себе молодшим.
3 ряди, 7 місць, 143 л.
Перший тест Haval H7: 10 аргументів за і проти та до чого тут Dargo
Автори Теги
Sourse: www.autonews.ru