У США представили вражаючий електричний позашляховик

Компанія Vanderhall Motor Works, що базується в місті Прово, штат Юта, офіційно оголосила про початок поставок свого першого електричного всюдихода Vanderhall Brawley GTS. Це справді знакова подія для бренду, оскільки компанія, яка донедавна асоціювалася виключно з екзотичними триколісними спортивними автомобілями, тепер вийшла на ринок повноцінних електромобілів, причому в дуже специфічному сегменті – позашляховиків класу UTV.

Компанія Vanderhall була заснована у 2010 році підприємцем Стівеном Холлом і спочатку спеціалізувалася на створенні стильних трициклів на бензиновому двигуні. Пізніше компанія переобладнала свій найвідоміший спортивний автомобіль на електричну тягу – зараз він відомий як Vanderhall Santarosa. А у 2020 році з'явився концептуальний електричний всюдихід під назвою Navarro, який у 2021 році отримав свою нинішню назву Brawley. На той час планувалося, що серійне виробництво розпочнеться у 2022 році, але фактичні поставки клієнтам розпочалися лише наприкінці вересня 2025 року.

Brawley — це радше гібрид класичного тридверного позашляховика та гоночного баггі. Від першого він отримав герметичний чотиримісний кузов з високим рівнем комфорту та багатою обробкою, включаючи шкіряні сидіння, а від другого — надзвичайну прохідність та відточену геометрію підвіски. Серед особливостей дизайну чітко видно елементи, що нагадують Jeep Wrangler, зокрема характерна решітка радіатора та круглі фари, але загалом автомобіль має цілком оригінальний зовнішній вигляд.

Формально Brawley класифікується як позашляховик, що означає, що він не сертифікований для використання на дорогах загального користування. Транспортний засіб був розроблений, перш за все, як інструмент для активного відпочинку та позашляхових пригод. Однак, завдяки спеціальним кріпленням спереду та ззаду, його також можна використовувати для побутових потреб – наприклад, для розчищення снігу або розпилення добрив.

На особливу увагу заслуговує технічна складова Brawley. Він оснащений чотирма електродвигунами – по одному на кожне колесо. Загальна потужність силової установки становить 404 к.с. та 662 Нм крутного моменту (480 фунт-фут). Така конфігурація не тільки забезпечує впевнене керування бездоріжжям, але й дозволяє використовувати спеціальні режими маневрування: eCrab дозволяє рухатися по діагоналі вбік, а eTank – повертати на місці завдяки незалежному обертанню правого та лівого коліс у протилежних напрямках.

Акумулятор має відносно скромну ємність 40 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу до 225 км (140 миль). Раніше Vanderhall обіцяв запропонувати більш ємну версію на 60 кВт⋅год, але ця опція зникла з планів виробника, і тепер клієнтам доступна лише стандартна конфігурація. Вага автомобіля коливається від 1225 до 1360 кг, залежно від обраного обладнання.

Салон розрахований на чотирьох пасажирів і відрізняється незвичним для сегмента рівнем комфорту. Серед родзинок інтер'єру — великі скляні вставки у дверях, які створюють відчуття простору та значно покращують оглядовість під час руху по бездоріжжю.

Ціноутворення Vanderhall також змінилося. Чотири роки тому було оголошено, що ціна Brawley буде починатися від 34 950 доларів, але на момент початку продажів вона зросла майже на 15 000 доларів і зараз становить щонайменше 49 950 доларів. Це ще один приклад тенденції в електромобілях, де вартість нових моделей з часом зростає, і не завжди на користь споживачів.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *