Іспанський виробник мототехніки Nerva розширив асортимент електричних скутерів серії Lift, додавши до цього сімейства компактний двоколісний транспорт для міської логістики. Компанія орієнтується не лише на іспанський ринок, але й на європейський.
Новий Nerva Lift має молодіжний спортивний стиль, тоноване лобове скло та просторе сидіння для двох — водія та пасажира.
Виробник підкреслює, що цей електричний самокат створювався для різноманітного використання в міських умовах, хоча під час випадкових поїздок за межі міст на ґрунтових дорогах та автомагістралях він буде слухняним і ефективним.
Він має сучасний, молодіжний та спортивний вигляд, компактні габарити (довжина менше двох метрів), висоту всього 800 мм та легку вагу 170 кг, що на 20 кг менше, ніж у моделі EXE. При цьому його продуктивність та комфорт для водія і пасажира залишаються на високому рівні.
Силова установка для приводу реалізується за допомогою електродвигуна, який розвиває максимальну номінальну потужність 6 кВт, що відповідає 8 к.с., з піковою потужністю 9,1 кВт (12,2 к.с.).
Незважаючи на невелику кількість кінських сил, LIFT може розганятися до 100 км/год у спортивному режимі. Однак така швидкість, як правило, використовується під час рідкісних заміських поїздок.
Його природне середовище — місто, де максимальна швидкість на дроселі не перевищує 50 км/год, як зазначено в правилах дорожнього руху.
Середній максимальний запас ходу становить 70 км. Однак у режимі eco, що найбільше підходить для міського руху, можна досягти максимального запасу ходу 130 км. Для змішаного руху в місті, на дорогах та кільцевих розв’язках оптимальним є режим normal.
Проміжний режим з максимальною швидкістю 80 км/год забезпечує максимальний запас ходу 90 км.
Акумулятор LFT Blade ємністю 4147 кВт-год від BYD заряджається від 0 до 100% всього за 3 години 42 хвилини, з можливістю зменшення часу зарядки до трьох годин.
Серед обладнання NERVA LIFT варто виділити вдосконалену 7-дюймову OLED-дисплей приладів з високоякісним кольоровим відображенням, можливість підключення до смартфона, GPS-навігатор завдяки інтеграції з програмою Carbit Ride та систему дистанційної діагностики.
Розробники також оснастили стандартними дисковими гальмами незалежною двоканальною антиблокувальною системою ABS, системою контролю тяги TCS, бардачком та USB-роз’ємом для заряджання.
Зарядний відсік під сидінням для адаптера Type II на Schuko входить до стандартного обладнання. Тут також присутнє повністю світлодіодне освітлення та смарт-ключ без ключа.
Вартість вже оголошена. Nerva Lift в Іспанії продається за стартовою ціною 4 690 євро, на європейському ринку вона буде дещо вищою — безкоштовна доставка не передбачена. У Німеччині для управління ним знадобиться водійське посвідчення класу A1 або B з номером ключа B196.
Источник: news.infocar.ua