«Заряджений» Xiaomi SU7 Ultra отримав опцію за $14 тисяч

Електричний седан Xiaomi SU7 Ultra представив новий варіант із трековим пакетом, який незабаром надійде у продаж. Ця остання версія отримала назву Xiaomi SU7 Ultra Track Edition та розроблена для ентузіастів енергійного водіння з акцентом на продуктивність на гоночних трасах. Ціна цього пакету становить 100 000 юанів, що приблизно 13 800 доларів США, і включає різні суттєві технічні модифікації, зокрема коригування шасі, аеродинаміки та компонентів підвіски.

У цьому пакеті стандартна адаптивна підвіска оновлена койловерами Bilstein EVO R, спеціально розробленими для вимог треку. Колеса ковані, діаметром 21 дюйм, а шини — напівсліки Pirelli P Zero Trofeo RS, які зазвичай використовуються в професійному автоспорті. Крім того, Track Edition оснащена спортивними гальмівними колодками Endless, що забезпечують стабільне уповільнення навіть за найінтенсивніших умов гальмування.

Візуально SU7 Ultra Track Edition виділяється завдяки більш агресивному аеродинамічному обвісу, який включає компоненти з вуглецевого волокна, капоту з вентиляційними отворами, переднім ковшеподібним сидінням та відсутності заднього ряду сидінь. Замість задніх сидінь встановлено міцний каркас безпеки, що підкреслює гоночну спрямованість моделі та спрощує загальний дизайн. Вага автомобіля була зменшена завдяки різним інженерним рішенням, хоча переваги деяких з них виявилися мінімальними.

Примітно, що у травні стало відомо, що Xiaomi пропонує варіант капота з вуглецевого волокна з двома великими вентиляційними отворами за ціною 42 000 юанів (5 800 доларів США). Однак перші покупці цієї деталі висловили розчарування щодо її ефективності: незважаючи на рекламні заяви компанії про покращену аеродинаміку, «ніздрі» пропускали дуже мало повітряного потоку. Отже, єдиною відчутною перевагою цього варіанту було зменшення ваги на 1,3 кілограма.

В основі цієї нової версії лежить повністю розкрита потужність. На відміну від стандартної моделі, Xiaomi SU7 Ultra Track Edition виходить з заводу без обмежень потужності. Сукупна потужність трьох електродвигунів досягає вражаючих 1548 кінських сил і 1770 Нм крутного моменту. Цей показник є одним з найпотужніших для серійних електромобілів поза категорією гіперкарів. Такі характеристики забезпечують виняткову продуктивність прискорення, що дозволяє новому SU7 Ultra Track Edition конкурувати з найшвидшими електричними седанами у світі.

Примітно, що трекова версія вже пройшла випробування на відомому Нюрбургринзі в Німеччині, а також на різних гоночних трасах у Китаї. Це підкреслює серйозне прагнення Xiaomi залишити свій слід на ринку високопродуктивних електромобілів не лише для споживчого використання, але й у змагальній сфері автоспорту.

Масове виробництво Xiaomi SU7 Ultra Track Edition заплановано розпочати у першій половині 2025 року. Ця віха буде значною для китайського технологічного гіганта, який лише нещодавно вийшов на ринок електромобілів, але вже демонструє амбітні прагнення в преміальному та високопродуктивному сегментах ринку.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *