Нещодавно випущений Xpeng G7 тепер доступний для придбання в Китаї. Цей електричний кросовер, який конкурує з Tesla Model Y, може похвалитися широким набором функцій та пропонує запас ходу до 700 кілометрів.
Як повідомляє Carscoops, ціна Xpeng G7 у Китаї починається від 195 800 юанів (приблизно 27 325 доларів США). Ця ціна на 67 700 юанів (9 448 доларів США) нижча, ніж у Tesla Model Y. Кросовер демонструє особливий дизайн бренду, який характеризується фірмовою передньою частиною Xpeng «X Face» зі світловою панеллю на всю ширину.
Бічний профіль демонструє елегантно вигнуті лінії та бездоганно інтегровані дверні ручки. Він також оснащений безрамковими бічними дзеркалами та доступний з 18- або 20-дюймовими колесами. Задні двері мають електропривод і оснащені світловою панеллю, яка світиться синім кольором, коли автомобіль перебуває в режимі автономного водіння.
Що стосується габаритів, то довжина моделі становить 4892 мм, ширина – 1925 мм, а висота – 1655 мм, а колісна база – 2890 мм. Для довідки, G7 на 4 дюйми (102 мм) довший за Model Y, незважаючи на ту саму колісну базу. Інтер'єр виконаний у мінімалістичному стилі, в першу чергу завдяки центральному 15,6-дюймовому дисплею, який привертає увагу водія.
G7 оснащений двоспицевим кермом, передніми сидіннями з електричним регулюванням, підігрівом, вентиляцією та функціями масажу в стандартній комплектації. Додаткові функції включають плаваючу центральну консоль з двома бездротовими зарядними панелями для смартфонів потужністю 50 Вт, дерев'яні підлокітники, великий панорамний скляний дах та аудіосистему з 20 динаміками.
Інтер'єр додатково вдосконалено мікрофібровою оббивкою стелі, системою амбієнтного підсвічування з 256 кольорами та 39 відділеннями для зберігання речей, включаючи мийний багажник та бардачок, що захищений паролем. Що стосується місткості багажника, G7 пропонує від 819 до 2277 літрів. Пасажири на задніх сидіннях можуть насолоджуватися підігрівом, вентиляцією та масажем сидінь, 8-дюймовим дисплеєм та складаним центральним підлокітником з двома підсклянниками, а також бездротовим зарядним пристроєм для смартфона.
Xpeng G7 пропонується у трьох варіантах: 602 Long Battery Life Max, 702 Ultra-Long Battery Life Max та 702 Ultra. Числові позначення вказують на відповідні можливості запасу ходу. Незалежно від обраного варіанту, всі моделі оснащені заднім двигуном потужністю 218 кВт (296 к.с.) та крутним моментом 450 Нм.
Така конфігурація дозволяє кросоверу розганятися від 0 до 100 км/год за 6,5 або 6,6 секунди, залежно від конкретної комплектації. Акумулятор автомобіля підтримує швидку зарядку постійним струмом потужністю 451 кВт, що дозволяє відновити запас ходу 436 км лише за 10 хвилин або зарядити акумулятор від 10% до 80% лише за 12 хвилин.
Xpeng стверджує, що новий G7 — це «перший у світі автомобіль із штучним інтелектом 3-го рівня та обчислювальними можливостями». Кросовер оснащений радаром та ультразвуковими датчиками, низкою камер і трьома чіпами штучного інтелекту Turing, що сприяє його безпеці та функціям автопілота.
Окрім технології напівавтономного водіння, автомобіль включає низку знайомих систем допомоги водієві, таких як адаптивний круїз-контроль, центрування смуги руху, моніторинг сліпих зон, попередження про перехресний рух позаду та розпізнавання дорожніх знаків.
Крім того, модель оснащена системою автоматичного екстреного гальмування, яка працює на швидкості до 130 км/год. Xpeng також відзначив унікальний режим перегляду фільмів з доповненою реальністю, який дозволяє автомобілю проектувати відео під час паркування, ефективно імітуючи враження від автокінотеатру.
Источник: news.infocar.ua