Xiaomi пообіцяла не обмежувати швидкість електромобілів

Компанія Xiaomi, яка нещодавно вийшла на автомобільний ринок зі своїм амбітним електромобілем SU7, стикається з критикою за обмеження, накладені на найпотужніший варіант моделі – SU7 Ultra. Зокрема, це стосується штучного обмеження максимальної потужності, яка спочатку становила вражаючі 1548 кінських сил, але фактично була обмежена 900 кінськими силами за звичайних умов водіння. Крім того, доступ до повних можливостей автомобіля надавався лише після проходження спеціалізованого етапу навчання на сертифікованих гоночних трасах, де водій мав успішно пройти кваліфікаційний раунд. Компанія виправдовувала це рішення, посилаючись на міркування безпеки, проте це викликало сильне невдоволення серед клієнтів, які витратили понад 529,9 тисяч юанів (приблизно 73 тисячі доларів США) на свій новий автомобіль, очікуючи негайного доступу до обіцяних характеристик.

На початку продажів було очевидно, що SU7 Ultra матиме обмеження, які поступово зніматимуться: зокрема, щоб розблокувати максимальну швидкість (350 км/год на відміну від стандартних 140 км/год), власник автомобіля мав спочатку проїхати щонайменше 300 кілометрів. Однак ситуація погіршилася після оновлення програмного забезпечення до версії 1.7.0, випущеного компанією минулого тижня. Це оновлення встановило ще суворіші обмеження: окрім фіксованого обмеження потужності в 900 кінських сил у стандартному режимі, у систему Launch Control було впроваджено 60-секундну затримку, щоб запобігти швидкому старту на повній потужності зі світлофора. Такі заходи, як зазначає Xiaomi Auto, були спрямовані виключно на забезпечення безпечної експлуатації автомобіля, який може похвалитися крутним моментом понад 1700 Нм та тримоторною силовою установкою.

Тим не менш, такий підхід компанії призвів до значного невдоволення серед автовласників, які відчули себе введеними в оману. У своїх рекламних зусиллях Xiaomi наголошувала на надзвичайній потужності та продуктивності SU7 Ultra, але насправді клієнти отримали версію, яка була не зовсім доступною. Після хвилі негативних відгуків, на які також звернули увагу китайські автомобільні ЗМІ, компанія була змушена поступитися. В офіційному повідомленні Xiaomi Auto заявила, що зніме раніше запроваджені обмеження, а також зобов'язалася забезпечити чіткіше спілкування з клієнтами в майбутньому, щоб уникнути таких неочікуваних «сюрпризів» у програмному забезпеченні.

В результаті, власники SU7 Ultra тепер зможуть використовувати всі технічні можливості своїх автомобілів без будь-яких подальших обмежень. Водночас, цей інцидент ще раз підкреслив необхідність чіткого та чесного інформування споживачів про всі аспекти продукту, особливо коли йдеться про високотехнологічні вироби, які несуть потенційні ризики для безпеки. SU7 Ultra — це не лише найпотужніший серійний електромобіль у лінійці Xiaomi, але й являє собою важливий брендинговий проєкт, який мав на меті продемонструвати інженерну майстерність компанії; однак, через суперечливу стратегію обмежень під час запуску, він ризикував відчужити частину цільового ринку.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *