Винайдено простий спосіб переробити електромобілі в гібриди

У світлі світового падіння попиту на електромобілі та перегляду повної стратегії електрифікації британська фірма Horse Powertrain, яка підтримується консорціумом, до складу якого входять Renault, Geely та нафтовий конгломерат Aramco, запровадила новаторський прогрес, відомий як Future Hybrid. Ця передова трансмісія розроблена для перетворення електромобілів на гібриди з мінімальними змінами в конструкції автомобіля. Вперше технологія буде представлена на автосалоні в Шанхаї.

Future Hybrid являє собою компактну силову установку, яка об’єднує в єдину систему двигун внутрішнього згоряння, електродвигун і коробку передач. Призначений для заміни переднього електромотора електромобіля, підключаючись безпосередньо до переднього підрамника. Цей підхід дозволяє інженерам Horse Powertrain гарантувати, що звичайну електричну платформу можна плавно модифікувати для гібридної конфігурації без необхідності повного перегляду виробничого процесу чи шасі.

Важливою перевагою цієї технології є її адаптивність. Агрегат здатний працювати не тільки на бензині, але й на альтернативних видах палива, включаючи метанол (M100), біоетанол (E85) і синтетичне паливо, прокладаючи таким чином шлях для розвитку кліматично нейтрального транспорту. Horse Powertrain підкреслює, що ця силова установка є універсальною, актуальною в усьому світі та обслуговує ринки, які не готові до швидкого переходу на повністю електричну мобільність.

Генеральний директор компанії Матіас Джанніні зазначив, що автомобільна промисловість протягом останніх десяти років була зосереджена на повній електрифікації. Проте нинішній ринок представляє нові реалії — замість єдиної стратегії перевагу починає отримувати технологічне розмаїття. Його компанія сприймає свою роль у тому, щоб допомогти автовиробникам швидко адаптуватися до коливань попиту, надаючи більш широкий діапазон силових агрегатів без необхідності масштабної реструктуризації виробництва.

Концепція гібридизації існуючих електричних платформ одночасно вирішує кілька завдань: вона зменшує залежність від рідкоземельних матеріалів, знижує витрати на виробництво та адаптує моделі до регіональних ринків із недостатньо розвиненою інфраструктурою зарядки. Крім того, участь Aramco в проекті підкреслює зацікавленість зацікавлених сторін у сфері енергетики у збереженні ролі традиційних видів палива в транспортному секторі, хоча й у більш раціональному та екологічному форматі.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *