Tesla внесла зміни в декілька модифікацій Model 3, які реалізуються в Європі, збільшивши їхню автономність. Цього вдалося досягти завдяки переходу на оновлені акумуляторні осередки LG, що виготовляються в Китаї.
Однією з ключових переваг електрокарів є те, що вони здатні ставати більш ефективними з прогресом акумуляторних технологій. Якщо постачальник пропонує вдосконалені елементи, що відповідають потребам виробника, їх можна встановити в батарейний блок без істотних змін у конструкції – оскільки зазвичай формат елементів лишається незмінним. Це дає змогу оперативно отримати збільшення автономності без значної модернізації всієї моделі.
Саме це відбулося минулого місяця в Китаї, коли Tesla вперше застосувала нові акумулятори LG Energy у Model 3. Згідно з китайськими стандартами CLTC, модернізована версія Model 3 з найбільшим запасом ходу здатна подолати до 830 км. Однак цей стандарт вважається менш строгим, ніж європейський WLTP.

Оскільки Model 3 для європейського ринку також виготовляється на китайському підприємстві Tesla, тепер поліпшення торкнулося і європейських споживачів. На офіційному вебсайті компанії вже з’явилися оновлені відомості:
- Model 3 Long Range RWD тепер має запас ходу до 750 км за циклом WLTP (було до 702 км);
- Model 3 Long Range AWD – до 660 км;
- Model 3 Performance – до 571 км.
Удосконалення стало можливим завдяки новим елементам LG 5M, що мають підвищену щільність енергії. Це дозволяє зберігати більший обсяг енергії в тому ж розмірі акумулятора, не змінюючи геометрію акумуляторного пакета.
Окрім технічної модернізації батареї, оновлена Model 3 отримала і фронтальну камеру в бампері, а також повернула важіль покажчика повороту, який Tesla видалила під час редизайну 2024 року.
Источник: news.infocar.ua



