Розпочато масове виробництво преміального седана BYD Yangwang U7

Компанія BYD офіційно розпочала серійне виробництво свого флагманського електричного седана Yangwang U7 у Китаї. Перші серійні одиниці вже виготовлені, про що свідчать опубліковані відповідні зображення з виробничого майданчика. Отже, цей проєкт, який був представлений у листопаді 2024 року після його презентації на Пекінському автосалоні, зараз вступає у фазу активної комерційної діяльності. Хоча продажі офіційно розпочалися 27 березня, виробник наразі перевіряє перехід автомобіля до серійного виробництва.

Yangwang U7, розроблений як безкомпромісний суперрозкішний електричний седан, був представлений у білому кольорі, з 21-дюймовими аеродинамічними колесами та системою лідара, встановленою на даху, що свідчить про вишуканий рівень автономних технологій. Ціна моделі в Китаї коливається від 87 150 до 98 250 доларів США, що ставить її в пряму конкуренцію престижним седанам, таким як Mercedes-Benz S-класу, BMW 7 серії та Audi A8L.

Технічні характеристики електричного варіанту справді вражають. Його довжина становить 5265 мм, ширина – 1998 мм, висота – 1517 мм, а колісна база – 3160 мм. Модель оснащена чотирма електродвигунами, які видають сукупну потужність 1287 к.с., що дозволяє їй розганятися від 0 до 100 км/год лише за 2,9 секунди, що є винятковим показником для седана цієї категорії. Максимальна швидкість обмежена 270 км/год, а акумулятор ємністю 135,5 кВт·год забезпечує запас ходу до 720 км згідно з китайським циклом CLTC.

Окрім електричного варіанту, BYD також працює над гібридною версією, яка матиме значно більші розміри — 5360 мм у довжину, 2000 мм у ширину, 1515 мм у висоту та колісну базу 3200 мм. Ця модель оснащена дволітровим бензиновим двигуном потужністю 268 к.с. у поєднанні з акумулятором ємністю 52,4 кВт⋅год та 60-літровим паливним баком. У гібридному режимі ця версія забезпечить загальний запас ходу понад 1000 км, що робить її вигідною в ситуаціях з обмеженою зарядною інфраструктурою або для подорожей на далекі відстані.

Інтер'єр Yangwang U7 пропонується в чотири- або п'ятимісному варіанті конфігурації. Водій має 23,6-дюймовий дисплей, аналогічний екран — для переднього пасажира, а центральна консоль оснащена 12,8-дюймовою OLED-панеллю. Окремі дисплеї з мультимедійними можливостями доступні для пасажирів другого ряду. Відмінною особливістю моделі є підвіска Disus-Z з магнітними двигунами та системою рульового керування задніми колесами, яка дозволяє досягати кута повороту до 20 градусів, досягаючи радіуса повороту лише 4,85 метра, незважаючи на розмір автомобіля.

Yangwang U7 є прикладом технологічної майстерності BYD у преміальному сегменті електричних автомобілів та підкреслює прагнення компанії вийти на світовий ринок з автомобілем, який конкуруватиме з флагманськими німецькими седанами, водночас будучи глибоко інтегрованими електрифікацією, автономністю та цифровими функціями.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *