Зовсім свіжа генерація бізнес-седана Lexus ES 2026 у японській специфікації вийде в світ навесні 2026 року. Це не звичайне вдосконалення, а докорінна зміна генерації, що включає в себе все — від платформи до архітектури салону, технологій керування та силових агрегатів. І вперше в історії даної моделі, яка більше трьох десятиліть була взірцем комфортабельного седана з гібридним приводом, в лінійці з’явиться повністю електрифікована версія (BEV).
Новий Lexus ES побудований на оновленій платформі GA-K нового покоління, розробленій конкретно для інтеграції як гібридних (HEV), так і електричних (BEV) силових агрегатів. Це один з основних компонентів стратегії бренду «Multi Pathway», котра передбачає широке застосування різних типів енергетичних технологій, щоб надати клієнтам можливість вибирати між звичайним гібридом і повністю електричним приводом.
Модельний асортимент Lexus ES 2026 буде складатися з трьох варіацій. ES350h — це гібридна версія з 2,5-літровим бензиновим двигуном, яка буде пропонуватися як з переднім, так і з повним приводом. ES350e — електрична модифікація з переднім приводом і запасом ходу близько 685 км за циклом WLTP. А флагманська ES500e отримає два електромотори, повний привод і запас ходу до 610 км.

Внаслідок розташування батареї під підлогою кузов став дещо вищим, але інженери Lexus використали цю особливість як дизайнерську перевагу. Зокрема, акцентували бічні молдинги, щоб візуально зменшити вертикальні розміри кузова, і додали силуету динаміки за допомогою трохи піднятого скла на задніх стійках. Також новинка отримає великі колеса діаметром 19 або 21 дюйм (в залежності від комплектації), що візуально підкреслює її спортивний характер.
Габарити Lexus ES 2026 збільшилися у порівнянні з попередньою генерацією: 5140 мм у довжину, 1920 мм у ширину, 1560 мм у висоту, колісна база складає 2950 мм. Завдяки збільшеній базі значно поліпшено простір в салоні, особливо на другому ряду сидінь, де тепер передбачено електрорегулювання з функцією реклайнера — справжня розкіш для пасажирів бізнес-класу.
Проте найбільш вражаюче — це новітні інтерфейси керування, які вперше у світі з’являться саме в новому Lexus ES. Йдеться про так званий «плаваючий перемикач» (Floating Switch) — сенсорний елемент, який активується тільки тоді, коли водій наближає руку до панелі. У ньому об’єднані електростатична технологія і фізичний тактильний відгук, що створює неповторне відчуття взаємодії між людиною й автомобілем. Поверхня панелі виглядає абсолютно рівною, але завдяки особливим матеріалам система чітко реагує на дотик, забезпечуючи точне керування без відволікання від дороги.

Салон Lexus ES 2026 повністю переосмислено у стилі сучасної ергономіки та цифрової інтеграції. В автомобілі встановлено нове кермо, цифрову панель приладів високої роздільної здатності, а мультимедійна система підтримує OTA-оновлення — тобто програмне забезпечення можна оновлювати «по повітрю», без візиту до сервісу. Це дозволяє постійно вдосконалювати функціонал і підтримувати актуальні системи безпеки та комфорту.
Дизайн інтер’єру орієнтований на «людину за кермом». Простір навколо водія побудовано за принципом «Tazuna Concept», де всі елементи управління інтуїтивно доступні без необхідності тягнутися або відволікатися. Разом з тим Lexus наголошує, що навіть при впровадженні нових технологій, фірмове відчуття розкоші та тиші в салоні залишилося незмінним — завдяки ретельній шумоізоляції, спеціальним матеріалам оздоблення та оптимізованій аеродинаміці кузова.
Ззовні ES 2026 зберіг елегантні пропорції класичного седана, але став виразнішим і більш атлетичним. У передній частині з’явилася нова інтерпретація решітки радіатора, інтегрована у форму кузова — без чітких меж, що створює відчуття цілісності. Це продовження дизайнерської мови «Spindle Body», яку Lexus почав використовувати у своїх електромобілях, таких як RZ.

Варто відзначити, що хоча раніше ES був здебільшого гібридом, тепер модель робить значний крок вперед у напрямку повної електрифікації. Цим Lexus прагне не тільки оновити свою лінійку, а переосмислити поняття сучасного бізнес-седана, де поєднуються класичний комфорт, технологічна складність і нові екологічні вимоги.
Згідно з даними японських журналістів, новий ES створює абсолютно новий образ седана, який поєднує високу посадку з витонченою, збалансованою формою. Це не компроміс між гібридом і електромобілем, а нова філософія Lexus, у котрій різні типи силових агрегатів співіснують у рамках однієї архітектури.
Lexus ES 2026 дебютує офіційно навесні 2026 року, а продажі в Японії почнуться у другій половині року. Після цього очікується поступовий вихід моделі на інші ринки, зокрема з Північною Америкою та Європою.
Источник: news.infocar.ua



